Apple Inc. довелося вибачитися за рекламу iPad Pro
Багатьох креативників та клієнтів Apple Inc. засмутила реклама останнього iPad Pro. За це представникам компанії довелося публічно вибачатися. Також в Apple Inc. повідомили, що не транслюватимуть цей рекламний ролик на телебаченні, як планувалося раніше.
Знищення людського досвіду
У рекламному ролику зображено музичні інструменти, телевізори, фарби, скульптури, статуетки та інші інструменти для творчості, які розчавлює гігантський iPad. Сюжет обурив багатьох користувачів та був висміяний в соцмережах. Актор Х’ю Грант відмітив, що це пропаганда знищення людського досвіду.
За всю історію існування компанії така обурлива реакція на маркетингову кампанію – безпрецедентний випадок. Деякі користувачі навіть пророкують, що ця реклама не віщує нічого доброго для Apple.
Коментарі працівників
Віце-президент компанії з маркетингових комунікацій Тор Мірен говорить, що креативність закладена в ДНК Apple. Для компанії вкрай важливо розробляти продукти, які дозволяли б творцям зі всього світу реалізовувати свої таланти. Головна мета Apple — слідкувати за тим як креативники втілюють свої ідеї в життя та додавати такі ж інструменти до iPad. Також він сказав, що шкодує, що не помітив обурливий підтекст відео раніше.
Речниця ж компанії від коментарів відмовилася.
Реакція користувачів
Що стосується прихильників продукції компанії та просто тих, хто переглянув відео, то усі вони єдині в тому, що реклама мала прямо протилежний ефект. Один користувач написав, що ролик переконав його в тому, що йому потрібно зменшити кількість технологій в своєму житті. Багато хто написав, що це змусило їх ненавидіти продукцію Apple. Деякі користувачі повідомили, що реклама вийшла надзвичайно депресивною.
У Apple є власна маркетингова команда, яка займається рекламними кампаніями. Також виробник гаджетів співпрацює з агентством Media Arts Lab. На сьогоднішній день все ще невідомо, хто саме створив цей рекламний ролик.