1 min read

[:uk]Ритейлер Best Buy використовуватиме ШІ для оптимізації робочих процесів[:]

[:uk]

Американський ритейлер Best Buy має намір використовувати штучний інтелект для оптимізації своєї діяльності та підвищення обсягу продажів.

Компанія повідомила, що найближчими місяцями представить інструменти, засновані на генеративному штучному інтелекті та покликані зробити обслуговування клієнтів швидшим та ефективнішим. До таких інструментів належать віртуальні помічники, які можуть допомогти клієнтам з такими завданнями, як доставка та планування замовлень, а також виконують ряд функцій, призначених для спрощення роботи співробітників Best Buy у магазинах та кол-центрах.

Що спонукало до змін

Після епохи пандемії Best Buy зіткнувся зі зниженням обсягу продажів, тому зараз компанія робить все можливе, щоб покращити ситуацію. Сьогодні повертається попит на споживчу електроніку, тож керівництво компанії планує покращити обслуговування клієнтів. Компанія вже використовує штучний інтелект в нових технологіях для таких функцій, як маршрутизація доставки додому та встановлення ПЗ.

Як заявляє Браян Тілзер, директор з цифрових технологій, аналітики та технологій Best Buy, технології штучного інтелекту можуть допомогти компанії краще прогнозувати та усувати проблеми клієнтів, а також дадуть співробітникам більше часу для роботи над складними проблемами. При цьому він наголосив, що впроваджуватися технології будуть з урахуванням відгуків покупців та персоналу.

[:]

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *