TikTok почав радити користувачам публікувати довгі горизонтальні відео
TikTok славиться тим, що є платформою для створення коротких відео у вертикальному форматі, але це не залишається незмінним. Соцмережа почала пропонувати користувачам створювати довші ролики у горизонтальному форматі.
Деякі автори відео в TikTok поділилися скриншотами повідомлень, які вони отримали від соцмережі, повідомляє The Verge. У тексті була пропозиція опублікувати відео, яке триває більше ніж 1 хвилина, і яке було знято в ландшафтній орієнтації (горизонтально).
«Публікуйте відео тривалістю понад 1 хвилину в горизонтальній орієнтації, щоб отримати більше переглядів. Кількість збільшених переглядів може змінюватися залежно від багатьох факторів, таких як якість відео та кількість підписників. Відео в альбомній орієнтації, де ширина більша за висоту та тривалість яких перевищує 1 хвилину, є єдиними, які можуть отримувати більше переглядів. Відео, які відповідають вимогам, отримають більше переглядів протягом 72 годин після публікації», — пише видання.
TikTok не робив офіційних заяв про перехід на відео з горизонтальною орієнтацією і не відповідав на зміни, про які згадують користувачі. Це не вперше, коли соцмережа стимулює користувачів додавати на платформу більше контенту, подібного до того, що є на YouTube. Наприклад, раніше була запущена програма платної підписки Series, яка давала можливість авторам контенту завантажувати відео до 20 хвилин, які були б доступні лише платним користувачам.