Snapchat запускає нові інструменти AR і ML
На заході IAB NewFronts 2024 у середу Snapchat анонсував серію нових інструментів доповненої реальності (AR) і машинного навчання (ML). Вони розроблені для того, аби бренди та рекламодавці охоплювали користувачів у соціальній мережі за допомогою інтерактивного досвіду.
Компанія заявила, що інвестує в машинне навчання та автоматизацію, щоб полегшити та пришвидшити для брендів створення пробних активів AR. Протягом останніх кількох років Snapchat співпрацював з такими компаніями, як Amazon і Tiffany & Co., щоб дозволити користувачам випробувати різні продукти у віртуальній реальності. На заході Snapchat повідомив, що команді вдалося скоротити час, необхідний для створення пробних товарів у AR. Це у свою чергу дозволить брендам швидко перетворити більше своїх 2D-каталогів продуктів на пробний інтерактивний досвід.
Крім того, використовуючи технології генеративного штучного інтелекту, бренди тепер можуть створювати фірмову рекламу AR. За допомогою цієї нової можливості бренди можуть надавати прості текстові або графічні підказки для створення унікальної моделі ML.