Підсумки за 1 квартал: чи зможе Snapchat конкурувати з TikTok
Підбиваючи звіт про доходи за 1 квартал 2024 року, Snap повідомив, що на соціальній платформі TikTok, його основному конкуренті, збільшився загальний час перегляду. В порівнянні з минулим роком користувачі стали проводити у соцмережі на 125% більше часу.
Також Snapchat повідомляє, що час, витрачений на перегляд вмісту соцмереж, зростає з року в рік. Це пов’язано із збільшенням популярності Spotlight та інших коротких відео. В компанії Snap повідомляють, що за останній рік їм вдалося розробити розширені версії моделі рейтингу, яка швидко залучає та популяризує контент.
Підводячи підсумки 1 кварталу цього року, в компанії наголосили, що кількість активних користувачів Snapchat зросла. Щодня соціальну платформу відвідували 422 млн користувачів, що на 39 млн більше, ніж у 1 кварталі минулого року. Також зросла кількість передплатників Snapchat+. Порівняно з минулим роком їх кількість збільшилася втричі.
Наприкінці 2020 року Snapchat запустив новинну стрічку, схожу на ту, що є в TikTok. Однак скласти сильну конкуренцію компанії так і не вдалося. Проте після підписання Джо Байденом законопроекту про заборону TikTok, кількість користувачів каналу коротких відео Snapchat помітно збільшилась. Схоже, коли заблокують TikTok, його місце швидко займе Snapchat.