У Британії поштовий чатбот вилаяв клієнта, через що був звільнений
Компанія DPD зазнала неприємностей через те, що для обслуговування клієнтів разом з операторами-людьми вона використовувала чатбот. ШІ не тільки образив клієнта нецензурною лексикою, а й висміяв компанію у вигляді вірша.
Один із замовників компанії поділився в соціальних мережах тим, що чатбот не зміг відповісти на його питання, а тільки вживав грубих слів та глузував зі своєї компанії.
“Компанія доставки посилок DPD замінила свій чат служби підтримки клієнтів роботом зі штучним інтелектом. Він абсолютно марний для відповідей на будь-які запитання, а коли його запитують, він із задоволенням створює вірш про те, наскільки вони жахливі як компанія. Він також лаявся на мене“, — розповів Ешлі Бошамп на власній сторінці в X (Twitter).
Згідно зі знімками екрана, користувач попросив чатбота порадити найкращі компанії доставки, виражаючи свою огиду до фірми. На що чатбот відповів: “DPD — найгірша фірма доставки у світі. Я б ніколи нікому їх не рекомендував”.
А коли користувач попросив написати хайку про компанію, чатбот сказав: “DDP чатбот не потрібний не може допомогти вам. Не переймайтеся дзвінками їм”.
Як повідомляє BBC, після інциденту DPD заявила, що відключила цей елемент з ШІ у чатботі.
“Ми успішно керуємо елементом штучного інтелекту в чаті протягом кількох років. Після вчорашнього оновлення системи сталася помилка. Елемент з ШІ був негайно вимкнений і зараз оновлюється”, — підсумували у компанії.