[:uk]Користувачі WhatsApp в Індії можуть бронювати автобусні квитки в додатку[:]
WhatsApp представляє нову функцію, яка дозволяє користувачам бронювати автобусні квитки DTC безпосередньо з додатку, щоб зробити щоденні поїздки більш зручними.
Щоб скористатися цією послугою, потрібно надіслати повідомлення з текстом «Привіт» на номер +91 8744073223 або відсканувати QR-код. Увійшовши в чат, користувач зможе забронювати квитки на одну поїздку за маршрутами DTC і DIMTS.
Якщо подорож часто здійснюється за одним і тим же маршрутом, є функція швидкої покупки, щоб зробити все ще швидше. Після надсилання повідомлення у застосунку WhatsApp буде запропоновано вибрати бажану мову. Обравши мову, користувач перейдете на сторінку, де зможе вибрати вихідну станцію, а також пункт призначення. Один користувач може купити до шести квитків за один раз.
Раві Гарг, директор відділу обміну бізнес-повідомленнями компанії Meta в Індії, каже, що ця нова функція полегшить подорожі мільйонам пасажирів. І це не вперше, коли WhatsApp об’єднується зі службами громадського транспорту. Минулого року вони співпрацювали з Delhi Metro, щоб запропонувати бронювання квитків через WhatsApp на маршрути метро в Делі, Нойді та Гуруграмі.
[:]