NVIDIA розробляє нову технологію перетворення SDR-ігор у HDR
NVIDIA готує оновлення ПЗ, яке дозволить конвертувати ігровий SDR-контент в HDR у реальному часі за допомогою тензорних ядер. Один з користувачів платформи NexusMods опублікував інструмент, який допоможе оцінити цю функцію до її офіційного виходу.
Про це пише Tom’s Hardware.
Конвертер ігор із SDR в HDR виявлений у прихованих налаштуваннях профілю TrueHDR у драйверах NVIDIA 511.23 (і пізніших). Він, ймовірно, є розвитком аналогічного конвертера RTX Video HDR, призначеного для перетворення відео, а не ігор. Наявність подібного засобу важко переоцінити: багато ігор досі не підтримують HDR, та й у найменуваннях, що підтримуються, його реалізація далека від ідеальної — досить згадати позбавлений інструментів калібрування HDR реліз Starfield, один з найбільших в асортименті Microsoft.
У розробників немає особливого стимулу приділяти розробці HDR-контенту достатньо часу: створення гри з SDR і HDR подвоює обсяг роботи, яку необхідно зробити для корекції кольору, але збільшення трудовитрат фактично йде на потреби відносно невеликої кількості користувачів, здатних використовувати переваги HDR вже сьогодні. Багато HDR-моніторів хоч і мають відповідне маркування, але не можуть забезпечити достатньо високої яскравості для виведення HDR-картинки. З появою конвертера від NVIDIA завдання розробників спроститься. Офіційної дати виходу цієї функції NVIDIA поки немає — можливо, вона ще недопрацьована.