Xiaomi змінює свою стратегію: пріоритетом стануть електромобілі
Xiaomi офіційно оголосила про серію ключових кадрових перестановок у своїй керівній команді. Дані зміни вказують на те, що компанія має намір посилити увагу до свого зростаючого автомобільного бізнесу.
3 лютого гендиректор і засновник Xiaomi Лей Цзюнь оголосив у соціальній мережі Weibo, що більше зосередиться на автомобільному бізнесі групи, а Лу Вейбінг, президент Xiaomi Group та генеральний менеджер Redmi візьме на себе посадові обов’язки генерального менеджера Xiaomi. У свою чергу пост генерального менеджера Redmi тепер займатиме Ван Тен.
Лей Цзюнь зазначив, що Лу Вейбінг на новій посаді більше приділятиме уваги автомобільному бізнесу компанії, тим більше, що зараз проводяться загальнонаціональні комплексні дорожні випробування її першого електромобіля Xiaomi SU7 в рамках заключного етапу підготовки до його запуску. Також до обов’язків Лу Вейбінга входить підготовка до виходу флагманського смартфона Xiaomi 14 Ultra, який, як обіцяє компанія, фурор на технологічному ринку.
Під час презентації Xiaomi SU7, що відбулася наприкінці грудня 2023 року, Лей Цзюнь заявив, що мета Xiaomi в автомобільному бізнесі — конкурувати з такими брендами, як Porsche та Tesla, і створити автомобіль мрії для нової ери автомобільної промисловості, що поєднує естетику, продуктивність, комфорт та безпека в інтелектуальному мобільному просторі. Xiaomi поставила за 15–20 років мету увійти до п’ятірки найбільших світових автовиробників. Разом з тим, Цзюнь підкреслив, що, попри акцент на автомобільний бізнес, випуск смартфонів залишається основним напрямком діяльності Xiaomi.