Apple Vision Pro: Провал у США та сподівання на глобальні ринки
Apple Vision Pro, гарнітура доповненої реальності, яка дебютувала в США в лютому за ціною $3500, не виправдала очікувань на своєму домашньому ринку. За даними аналітиків IDC, з моменту лютневого анонсу Apple вдалося продати менше ніж 100 000 екземплярів щомісяця. На ринку США цього кварталу обсяги продажів скоротяться майже вчетверо до 19 108 штук.
Розширення географії продажів у червні має на меті підтримати інтерес до новинки. Пропозиція Vision Pro на ринках за межами США дозволить сукупному тиражу за підсумками третього кварталу наблизитись до 100 000 екземплярів. У четвертому кварталі закордонні продажі зростуть з 80 844 до 110 142 штук. Однак, за підсумками року, загальний тираж не досягне 500 000 екземплярів.
Наступного року Apple планує випустити більш доступний варіант гарнітури, який буде вдвічі дешевшим за нинішній. Це, на думку IDC, може суттєво збільшити обсяги продажів. Прогнозується, що квартальні обсяги продажів гарнітури доповненої реальності Apple зростуть з 67 791 до 341 189 штук у період з першого по четвертий квартали 2025 року.
Головні проблеми поточної моделі Vision Pro включають високу вагу, обмежений набір додатків та слабку адаптацію контенту. Вихід доступнішої версії, за припущеннями IDC, спричинить понад дворазове зростання обсягів продажів у другій половині наступного року.
Apple має надії на успіх нової гарнітури, особливо за наявності адаптованого цифрового та сервісного наповнення. США залишатиметься домінуючим ринком за географічною ознакою, проте ініціативу перехоплять інші ринки вже з третього кварталу наступного року.