На платформі LinkedIn з’явилися 3 головоломки
Ще в березні повідомлялося про те, що LinkedIn тестує ігри на своїй платформі. Це нескладні словесні та логічні головоломки, і їх основна задача збільшити час, який користувач проводить на сайті. Сьогодні в LinkedIn повідомили, що запустили три гри.
Що відомо про ігри
Queens, Crossclimb і Pinpoint – доступні в усьому світі з сьогоднішнього дня як через пряме посилання на ігри, так і через LinkedIn News.
Queens – гра у судоку, де потрібно розташувати корони за візерунками таким чином, щоб вони не перекривали одна одну. На це завдання відведена певна кількість часу. Crossclimb – це гра в слова, які потрібно помістити в ігрову сітку. У Pinpoint потрібно знайти парні слова, які підходять одне одному за змістом.
Кожну з цих ігор можна запустити лише раз на день. Наразі до гри можна запросити знайомих, побачити свої досягнення та поділитися прогресом в соціальних мережах.
Поки компанія планує продовжувати розробляти ігри самостійно. В LinkedIn стверджують, що вони допомагають користувачам налагоджувати соціальні зв’язки.