
“Дія” впроваджує ШІ-помічника: які можливості він відкриє для користувачів
“Дія” готується до впровадження віртуального ШІ-помічника, який допомагатиме українцям вирішувати питання, пов’язані з державною взаємодією.
Про це повідомив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров під час презентації AI Center of Excellence.
Вже зараз для партнерів доступний чатбот “Наталка”, який підтримує інтеграцію сервісів “Дії”.
За словами міністра Федорова, майбутній помічник зможе автоматично визначати, яке міністерство або політика стосується конкретного запиту, та передавати відповідні завдання для вирішення проблеми. Над його розробкою працює команда AI Center of Excellence, яка наразі шукає спеціалістів.
Також анонсовано низку нових цифрових сервісів:
- Розширені послуги для водіїв – можливість змінити техпаспорт, перереєструвати авто, зареєструвати транспорт після розмитнення.
- “еКонсул” – замовлення ID-картки, закордонного паспорта, посвідчення водія та податкової картки українцями за кордоном з отриманням документів за місцем перебування.
- “еНотаріат” – цифрова система для інтеграції нотаріальних процесів.
- Зміна прізвища – комплексна онлайн-послуга для переоформлення всіх необхідних документів.
- Цифровізація послуг, пов’язаних зі смертю – автоматизація отримання свідоцтва про смерть, держреєстрації, передачі даних у реєстри та оформлення допомоги на поховання.
Новий ШІ-помічник отримає назву “Надія” і стане важливим елементом цифрової трансформації держпослуг.