У Китаї активно працюють над власним Hyperloop
Китайські ЗМІ повідомили, що прототип поїзда на магнітній подушці розігнався в трубі з вакуумом до рекордної швидкості, подолавши дослідну ділянку завдовжки 2 км зі стабільною левітацією. У перспективі проєкт передбачає рух поїздів на магнітній підвісці зі швидкістю до 1000 км/год швидше, ніж цивільні літаки.
Розробкою проєкту займається відділення китайської корпорації аерокосмічної науки та промисловості (CASIC). У майбутньому проєкті виникне сплав військових та цивільних технологій від високотемпературних надпровідних магнітів до електроніки. Більше того, навіть до бетонних конструкцій — тунелів та естакад — будуть ставитися захмарні за сучасними мірками вимоги. Наприклад, відхилення у розмірах труб має бути не більше 2 мм при довжині секції 21 м і внутрішньому діаметрі 6 м. А допустима нерівність направляючої рейки не повинна перевищувати 0,3 мм.
Тому така важлива дослідницька частина проєкту, створена на 2-км ділянці в Датуні, провінції Шаньсі. Багато речей неможливо розрахувати, не випробувавши прототипи такі, як труби, чи поїзди. У CASIC, до речі, не стали озвучувати поставлений рекорд у швидкості руху поїзда, що левітує, у трубі. За деякими натяками, вона може перевищувати 600 км/год, але це не точно. Про що повідомлялося напевно, в один із перших випробувальних прогонів (але, схоже, ще без стану низького вакууму в тунелі) прототип рухався зі швидкістю 50 км/год.
Мабуть, сьогодні у світі немає досягнень, близьких до цього проєкту. “Гіперлуп” Річарда Бренсона в особі компанії Hyperloop One збанкрутував і зійшов з дистанції. Схожа за цілями компанія The Boring Company Ілона Маска рухається в іншому напрямку. Є ще ряд європейських проєктів, але про них мало що чути й точно вони не можуть похвалитися створенням масштабних прототипів вакуумних транспортних тунелів.