Шлях крізь війну: як GSC Game World творить “Сталкер 2” під вибухами
1 min read

Шлях крізь війну: як GSC Game World творить “Сталкер 2” під вибухами

Технічний продюсер “Сталкер 2: Серце ЧорнобиляЄвген Кулик розповів, як студія GSC Game World продовжує роботу над грою в умовах російської агресії.

Про це він поділився у розмові з BBC.

Перша частина франшизи, “Сталкер: Тінь Чорнобиля“, вийшла в 2007 році, швидко стала культовою та продалася мільйонними накладами. Її сюжет базувався на вигаданому сценарії повторної катастрофи на Чорнобильській АЕС.

Розробка продовження, яке фанати чекали роками, була поставлена під загрозу через вторгнення Росії в Україну. BBC Newsbeat поспілкувалися з Євгеном про те, як команда справляється з труднощами війни, втратами серед колег та чому завершення проекту має для студії величезне значення.

Чорнобильська катастрофа 1986 року привернула увагу всього світу, а зона відчуження стала туристичною локацією.

Реактор у Чорнобилі закрили новим захисним укриттям у 2019 році

Події першої частини гри відбуваються в альтернативній реальності, де після другого вибуху з’являються мутанти й аномалії. Гравці мали можливість досліджувати постапокаліптичну зону та боротися за контроль над нею.

Попри суперечки щодо використання Чорнобиля як сеттингу для гри, її успіх призвів до оголошення “Сталкера 2” у 2010 році. Але російська агресія в лютому 2022 року змусила розробників перенести реліз.

Нині випуск гри запланований на 20 листопада. До того ж, нещодавно було випущено документальний фільм про виклики розробки. У ньому розробники розповідають про евакуацію працівників на захід України на тлі загострення бойових дій.

“Ми готувалися [до війни] близько півтора місяця, – розповідає Євген Григорович, геймдиректор GSC Game World. – Водії сиділи там 24 години на добу, щодня, але ніхто цього не помітив”

Близько 180 співробітників були евакуйовані, тоді як 139 залишилися підтримувати українську армію і продовжували працювати над грою. Частина команди гри Stalker 2 переїхала до нової студії у Празі, а решта працювала в Україні, під постійними обстрілами.

На виставці Gamescom Євген поділився, що російська аудиторія не підтримала студію після початку війни.

Ми спробували пояснити свою позицію, але отримали лише негативні відгуки. Тому вирішили не випускати гру в Росії та прибрали російську озвучку й субтитри“, — зазначив він.

Також студія регулярно стикається з кібератаками на свої сервери з боку російських хакерів.

Попри війну, Україна продовжує розвивати культурні ініціативи.

Ми хочемо показати світові, що українці можуть створювати виняткові ігри“, — наголосив Євген. “Ігри є частиною нашої культури, поряд із кіно, мистецтвом і літературою“.

Команда націлена завершити проект в пам’ять про всіх, хто доклав до нього зусиль, зокрема про Володимира Єхзова, який загинув у боях за Бахмут.

Це наш моральний обов’язок — завершити їхню працю“, — підсумував Євген.

Документальний фільм “Воєнні ігри: Створення Сталкера 2” вже доступний на YouTube.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *