Розроблено новий метод трасування променів на CPU для ігрових додатків
Революційний крок у геймінгу відбувся завдяки розробці Костянтина Зойрера, який представив нову функцію відкритої бібліотеки Mesa на базі Vulkan.
Ця функція, під назвою VK_KHR_ray_query, відкриває двері до трасування променів без використання відеокарти, дозволяючи виконувати цей процес на центральному процесорі.
І хоча цей прорив виглядає як крок у майбутнє геймінгу, Костянтин Зойрер підкреслив, що продуктивність поки що не настільки ефективна, як ми можемо бажати.
Під час демонстрації на спеціальній версії Quake 2 RTX, процесор був завантажений на 34%, але графічний процесор залишався майже не зайнятий.
Хоча ця технологія має великий потенціал, наразі вона залишається експериментальною. Проте, з включенням цієї функції до майбутнього випуску Mesa 24.1, буде надана можливість усім охочим випробувати її у дії.
Цей крок відкриває двері до нових можливостей і розширює горизонти технологій у геймінгу, відкриваючи шлях до майбутнього, де процес трасування променів може стати більш доступним та ефективним для геймерів.