
Банки Впроваджують Штучний Інтелект Після Оцінки Переваг Чат-ботів
Чат-боти та агенти штучного інтелекту (ШІ) все частіше беруть на себе нові завдання у сфері фінансових послуг.
За інформацією, опублікованою в понеділок, деякі з цих “цифрових працівників” мають доступ до облікових записів компаній.
Зокрема, банк BNY використовує два типи ШІ-агентів, розроблених його AI Hub.
Один із них виявляє вразливості в системах компанії, пише код для їх виправлення та запитує схвалення у людського менеджера. Інший агент BNY перевіряє платіжні інструкції.
ШІ-агенти мають обмежений доступ до інформації в рамках компанії, згідно з повідомленням.
JPMorgan Chase володіє загальним ШІ-чат-ботом, до якого мають доступ 230 000 співробітників, і працює над агентами ШІ, які будуть адаптовані для різних робочих груп.
Банк розглядає, який рівень доступу надати цим ШІ-агентам, приймаючи рішення в кожному конкретному випадку.
Дослідження PYMNTS Intelligence виявило, що дві третини головних фінансових директорів великих компаній, які потужно автоматизувалися завдяки генеративному ШІ, розглядають можливість впровадження агентного ШІ як “логічного наступного кроку.”
У той же час, серед компаній, які все ще покладаються на традиційні ручні процеси, лише 11% думають про впровадження агентного ШІ.
Раніше повідомлялося, що BNY і OpenAI уклали багаторічну угоду, в рамках якої BNY отримав доступ до інструментів ШІ OpenAI, сподіваючись вдосконалити власну платформу ШІ, відому як Eliza.
“Ми вважаємо, що ШІ має трансформаційний потенціал і буде частиною кожного продукту і послуги,” — зазначив Сартак Паттанайк, керівник AI Hub BNY.
3 червня JPMorgan Chase оголосив, що його платформа генеративного ШІ, LLM Suite, може взаємодіяти з зовнішніми великими мовними моделями, такими як моделі OpenAI, і допомагає співробітникам в написанні електронних листів, аналізі контрактів, проведенні досліджень та виконанні інших завдань.
Після того, як LLM Suite була запроваджена більш ніж 200 000 користувачів у перші вісім місяців після запуску влітку 2024 року, банк нині інтегрує її з додатковими внутрішніми джерелами даних і створює ШІ-агентів.
“Північною зіркою для LLM Suite є позиціонування його як центру ШІ для співробітників,” — заявив Дерек Уолдрон, головний аналітик JPMorgan Chase.
Related Posts

Колишній керівник технологій OpenAI залучив 2 мільярди доларів для нової компанії в сфері штучного інтелекту

Заборона на державне регулювання штучного інтелекту може бути збережена у «Великому прекрасному законопроекті»
