У YouTube Premium та YouTube Music вже понад 100 млн передплатників
Попри те, що YouTube по суті є рекламним бізнесом, платформа також досягла чималих успіхів у сфері сервісів підписки. За словами генерального директора Ніла Мохана, зараз сумарна кількість передплатників YouTube Premium і YouTube Music перевищила 100 млн осіб.
Про це пише TechSpot.
Нагадаємо, передплата YouTube Premium насамперед відкриває можливість перегляду відео без реклами й коштує $13,99 на місяць. YouTube Music є музичним сервісом, який входить до складу підписки YouTube Premium, але на нього також можна передплатити окремо за нижчою ціною. Незважаючи на те, що кількість передплатників YouTube виглядає вражаюче, це лише частина від загальної бази користувачів платформи, яка оцінюється приблизно у 2,5 млрд осіб.
Однак, зростання бази користувачів вказує на те, що у YouTube ще є шанси, щоб в кінцевому рахунку наздогнати лідерів потокового мовлення, таких як Spotify та Amazon. В останньому фінансовому звіті Spotify йдеться про те, що кількість передплатників сервісу налічує 226 млн осіб. Amazon не розкриває кількість передплатників Prime, але передбачається, що на кінець 2023 року їх було близько 176 млн. Варто також відзначити, що дані YouTube включають користувачів, які використовують пробну безкоштовну підписку Premium терміном на один місяць.
Під час недавнього фінансового звіту Alphabet генеральний директор компанії Сундар Пічаї повідомив, що передплати Google, включаючи YouTube TV і сервіс зберігання даних Google One, у сукупності принесли торік дохід у розмірі $15 млрд. Пічаї не надав більш детальної інформації щодо окремих сервісів, але при цьому він зазначив, що YouTube Premium та YouTube Music мають «реальний імпульс».
У четвертому кварталі минулого року сумарний виторг YouTube склав $9,2 млрд, що на 15,5% більше у порівнянні з показником за аналогічний період роком раніше. Готовність YouTube прийняти бізнес-модель, яка передбачає надання послуг з передплати, не є дивовижною. Ймовірно, регулятори різних країн продовжать перешкоджати практиці таргетованої реклами. На цьому тлі YouTube та інші компанії зможуть отримати вигоду, надаючи доступ до послуг з передплати.