Visa та Analytic Partners запускають платформу аналітики на базі ШІ: покращення бізнес-процесів та маркетингових інвестицій
1 min read

Visa та Analytic Partners запускають платформу аналітики на базі ШІ: покращення бізнес-процесів та маркетингових інвестицій

Компанії Visa та Analytic Partners оголосили про створення інноваційної платформи для аналітики даних, що працюватиме на основі штучного інтелекту.

Про це повідомляє прес-служба Visa.

Ця платформа спрямована на вирішення важливих бізнес-завдань, з якими стикаються бренди та продавці, включаючи підвищення ефективності інвестицій у рекламу та оптимізацію маркетингових бюджетів.

Застосування інновацій у комерційній аналітиці

Платформа надасть продавцям можливість ефективніше використовувати дані для прийняття рішень та максимізації потенціалу бізнесу. За словами Джені Манді, керівника відділу торгових продажів та еквайрингу Visa, обсяг доступних даних може бути надмірним для продавців, і, без правильного підходу, це може стати втраченим шансом на зростання. Об’єднавши досвід Visa у сфері даних з глибокими знаннями Analytic Partners, компанії націлені допомогти клієнтам досягти більшого успіху.

Плани щодо глобального впровадження

Спочатку платформа на основі штучного інтелекту буде доступною для ринку США, після чого компанії планують поступове розширення на міжнародному рівні. Обидві сторони також зобов’язалися надати ексклюзивні пропозиції щодо покращення маркетингових витрат для своїх клієнтів.

Створення нових аналітичних рішень

На додаток до платформи, Visa та Analytic Partners співпрацюватимуть над розробкою нових рішень, які дозволять брендам не тільки отримувати інсайти, але й перетворювати їх на реальні бізнес-результати. Ненсі Сміт, генеральний директор Analytic Partners, зазначає, що комерційна аналітика допоможе краще розуміти потреби клієнтів, покращуючи лояльність та залучаючи нових покупців.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *