Netflix створив власний рекламний сервер
Під час презентації Upfronts у середу Netflix повідомив, що запускає власну платформу рекламних технологій. І це всього через півтора року після входу в рекламний бізнес. Такий крок протиставляє його іншим важковаговикам галузі рекламних серверів, таким як Google, Amazon і Comcast.
Netflix тривалий час співпрацював з Microsoft для розробки своїх рекламних технологій. Це дозволил компанії швидко інтегруватися у рекламний простір та наздогнати таких конкурентів, як Hulu.
Запускаючи власну платформу, Netflix оголошує, що готовий самостійно контролювати власне рекламне майбутнє. Цей стратегічний крок дозволить компанії створювати націлені та персоналізовані оголошення, які резонуватимуть з величезною базою користувачів із 270 мільйонів підписників.
Президент відділу реклами Netflix Емі Рейнхард сказав, що компанія готова впроваджувати нові рекламні технології, які будуть якісно відрізнятися від усього, що користувачі бачили досі. В компанії постійно проводять глибинні дослідження ринку, щоб знайти нові можливості та обігнати конкурентів.
Якими саме рекламними оголошеннями потішить компанія користувачів Емі Рейнхард не розповів. Однак можна припустити, що це будуть експерименти з епізодичними рекламними роликами. Вони показуватимуть серію оголошень, з яких можна буде скласти історію, а не транслюватимуть повторювані відео.