Голова ігрового підрозділу Microsoft висловив бажання наблизити портативні пристрої до екосистеми Xbox
Філ Спенсер, керівник ігрового відділу Microsoft, розповів про своє бажання оптимізувати портативні ігрові пристрої, щоб вони наблизилися до екосистеми Xbox.
Він випробував три найпопулярніші портативні ПК, але зауважив, що деякі аспекти, такі як доступність ігор та збереження, залишаються проблемою.
За словами Спенсера, розробники Xbox досліджують різні форм-фактори пристроїв, але важливо не лише апаратне, а й програмне забезпечення. Він зазначив, що ці портативні системи вже надають відчуття консолі, а не ПК, але потрібно ще працювати над оптимізацією Xbox для них.
Хоча офіційна портативна консоль Xbox не анонсувалася, Спенсер закликав до творчого підходу в розробці як програмного, так і апаратного забезпечення. Він відзначив Nintendo Wii як приклад успішної інновації, яка поєднує апаратні та програмні аспекти.
З цього висновку, очікується, що Microsoft буде продовжувати працювати над розвитком Xbox як консольної екосистеми, розширюючи свій вплив і на портативний сегмент геймінгу.