Головний дизайнер Starfield розкрив таємниці створення фінальної місії
На конференції розробників ігор GDC 2024 провідний дизайнер квестів у студії Something Wicked Games, Уілл Шен, розкрив складнощі, з якими стикнулася команда під час створення фінальної місії для космічної RPG від студії Bethesda – Starfield.
Шен розповів про те, як недолік великої фінальної локації майже порушив плани гри.
Після того, як гра Starfield досягла стадії, на якій можна було її пройти від початку до кінця, стало очевидно, що їй бракує ключової фінальної локації, яка б зв’язувала історію гри та дарувала розповсюджену екшеном.
Однак, на допомогу прийшов старший дизайнер рівнів, Стів Корнетт, який запропонував ідею додати до фінального протистояння секцію з переміщеннями між вимірами. Це не тільки дозволить гравцям відвідати ключові локації з гри, але і заощадить час на створення абсолютно нової секції.
Незважаючи на тиск через обмежений час, команда зуміла ефективно співпрацювати, завдяки чітко прописаним цілям та комунікаціям.
Гра Starfield вийшла у вересні 2023 року на PC, Xbox Series X, S, і в Game Pass. Хоча гра отримала високі оцінки критиків, до рівня оцінок гри Skyrim не дотягла через поспіх зроблену фінальну секцію.