AMD та Microsoft представили технологію Work Graphs для покращення продуктивності геймінгу
Компанія Microsoft у співпраці з компанією AMD представила ранню версію технології Work Graphs, яка входить до складу DirectX 12, обіцяючи значне підвищення ігрової продуктивності.
За даними AMD, у ранніх випробуваннях ця нова технологія забезпечила 39% збільшення продуктивності ПК з відеокартою Radeon RX 7900 XTX.
Технологія Work Graphs призначена для оптимізації взаємодії між центральним процесором (CPU) та графічним процесором (GPU) під час виконання різних завдань. Вона дозволяє розробникам ігор ефективніше використовувати ресурси GPU для створення вражаючої графіки, звільняючи при цьому ресурси CPU та пам’яті.
Одним з ключових елементів технології є можливість графічних процесорів самостійно планувати роботу за допомогою Work Graphs, що зменшує кількість завдань, що передаються між CPU та GPU. Це робить відеокарти більш автономними і дозволяє використовувати їхні ресурси більш ефективно.
Технологія Work Graphs разом з Mesh Nodes обіцяють стати важливими складовими DirectX 12, забезпечуючи покращену продуктивність ігрових систем. Усі провідні виробники відеокарт вже працюють над підтримкою цих технологій на рівні драйверів для своїх апаратних засобів.