Американці готові до революції в шопінгу: як агентна комерція змінює малий бізнес
1 min read

Американці готові до революції в шопінгу: як агентна комерція змінює малий бізнес

Нові дослідження компанії Worldpay вказують на зростання популярності агентського торгівлі, особливо в сегменті дрібних щоденних покупок. Споживачі в США виявляють готовність більше покладатися на штучний інтелект (ШІ) при здійсненні покупок на суму до 50 доларів, включаючи замовлення їжі, покупки в кіно та купівлі подарункових карток.

Опитування показало, що 44% американців дотримуються думки, що агентський ШІ може бути корисним у процесі вибору менш значних товарів, тоді як 59% молоді віком від 18 до 34 років висловили бажання розглядати рекомендації штучного інтелекту. Серед основних причин використання агентського ШІ люди називають бажання знайти кращі ціни та обирати відомі бренди. Проте, лише 6% респондентів готові віддати повний контроль штучному інтелекту, вважаючи за краще самостійно перевіряти покупки перед їх підтвердженням.

Директор з продуктів Worldpay Сінді Тернер зазначила, що агентський торгівля надає відмінні можливості для розвитку роздрібних бізнесів, але активних заходів слід вжити негайно. «Роздрібні торговці повинні переосмислити свої підходи до побудови лояльності і підтримки зв’язку з клієнтами, інакше вони ризикують упустити прогресуючий ринок», – додала вона.

Worldpay нещодавно оголосила про свою підтримку Протоколу агентського торгівлі OpenAI, який забезпечує відкритий стандарт для взаємодії штучних агентів, споживачів та бізнесу. Це створює нові можливості для користувачів ChatGPT, які зможуть безпосередньо здійснювати покупки в магазинах, що співпрацюють з Worldpay, завдяки функції миттєвого оформлення замовлення.

В умовах швидкого розвитку технологій та зростаючої довіри до штучного інтелекту, розділ агентського торгівлі може стати важливим аспектом у майбутньому роздрібної торгівлі. Конкуренція за споживацьку увагу вимагатиме від бізнесів постійного оновлення своїх стратегій і впровадження інновацій.