CTO Netflix анонсує нові експерименти з вертикальними відео, проте стрімінговий сервіс не змагається з TikTok
Netflix розглядає вертикальне відео як можливість для експериментів з новими форматами контенту, зазначила технічний директор компанії Елізабет Стоун під час конференції TechCrunch Disrupt 2025. Вона вказала, що компанія не прагне безпосередньо змагатися з такими додатками, як TikTok, але визнає, що є багато можливостей для використання мобільної платформи.
Відповідаючи на питання про конкурентне середовище на мобільних пристроях, Стоун погодилася, що часом споживачі шукають те, що може запропонувати Netflix, таке як телешоу, фільм або гру, але іноді бажають “чогось меншого”, “легкого” для сприйняття.
В таких випадках, за її словами, Netflix має бути готовим запропонувати “ширший асортимент контенту”.
“Ми тестуємо вертикальну стрічку відео на мобільних пристроях, яка переосмислює, що таке мобільність, і відображає, як споживачі наразі використовують мобільні технології,”— сказала вона.
Ця стрічка, про яку було оголошено раніше в цьому році, дозволяє користувачам переглядати уривки оригінальних заголовків Netflix з метою надихнути їх на перегляд шоу чи фільму.
Проте, можливо, компанія має ще більші плани щодо використання цієї стрічки, про що свідчили коментарі Стоун.
Вона зазначила Moments, функцію нарізки відео в додатку Netflix, яка дозволяє користувачам вирізати та ділитися своїми улюбленими сценами з шоу або фільму.
Є потенціал для інтеграції цих коротких кліпів у вертикальну стрічку відео, але Стоун не підтвердила це прямо. Натомість, вона зазначила, що компанія буде експериментувати з “різними типами контенту”, які можуть міститися у вертикальній стрічці, а також “різними способами нарізки та обміну контентом”.
“Ми працюємо над функцією Moments, яка створює певну соціальну зв’язок з контентом, дозволяючи членам ділитися своїми нарізками з мережами,”— додала вона, зазначивши, що ця функція є типом короткого досвіду.
“Проте [Netflix] не має наміру копіювати або наслідувати те, що роблять TikTok або інші, оскільки вважаємо, що є певний тип розваги або момент істини, який особливо цінний для наших членів, і ми хочемо зосередитися на цьому, а не на тому, щоб бути всім для всіх моментів, що, на нашу думку, не повинно бути частиною стратегії,”— підкреслила Стоун.
Ще одне експериментуванні стосується подкастів, завдяки нещодавньому угоді Netflix зі Spotify про розповсюдження подкастів на своїй платформі.
“Ми використаємо деякі з цих нових форматів, таких як вертикальне відео, для експериментів з новими типами контенту — до яких відносяться подкасти,”— додала вона, вказуючи, що деякий контент подкастів буде коексклюзивним між Netflix і Spotify, і матиме свій прояв як на мобільних пристроях, так і на телевізорах.
Елізабет Стоун повідомила, що користувачі побачать ці експерименти у найближчі кілька кварталів протягом 2026 року.