Туристичні платформи використовують штучний інтелект, щоб зберегти свою роль в епоху технологій
1 min read

Туристичні платформи використовують штучний інтелект, щоб зберегти свою роль в епоху технологій

Гіганти онлайн-бронювання вживають заходів для протидії впливу штучного інтелекту (ШІ).

Як повідомляє Financial Times, компанії укладають партнерські угоди з такими організаціями, як OpenAI, щоб зміцнити свої позиції, оскільки штучний інтелект пропонує мандрівникам можливість організовувати подорожі та житло.

Згідно з інформацією FT, Booking.com та Expedia впроваджують нові функції на базі ШІ, використовуючи моделі від OpenAI для автоматизації послуг та запуску інструментів, таких як планувальники подорожей. Airbnb також представила агентів обслуговування клієнтів на основі ШІ, здатних обробляти запити клієнтів, з планами на майбутнє додати більше функцій, які дозволяють виконувати автоматизовані дії на платформі.

FT відзначає, що ці дії відбуваються у той час, коли агенти ШІ, автономні боти, здатні виконувати дії від імені користувачів, можуть зараз організовувати подорожі відповідно до вподобань споживачів, що є потенційною загрозою для індустрії подорожей на суму 1,6 трлн доларів і для онлайн-туроператорів.

“Нам не потрібно повторювати те, що роблять OpenAI, Google, Grok або Meta. Всі вони змушені інвестувати величезні суми грошей для створення цих моделей,” – зазначив Гленн Фогель, генеральний директор Booking Holdings, яка володіє Priceline і Booking.com, у своєму інтерв’ю FT.

“Ми вважаємо, що поки ми будемо тісно співпрацювати з ними, то зможемо брати участь у спосіб, який принесе великі вигоди нашим клієнтам та партнерам,” – додав він.

Реклама: Продовжте читати

Між тим, генеральний директор Kayak Стів Хафнер розповів раніше цього року про плани своєї компанії запровадити агентів ШІ для допомоги клієнтам у різних аспектах, від пошуку ідей для подорожей до завершення процесу бронювання.

“Kayak не так добре справляється з бронюванням, як з пошуком,” – зазначив Хафнер. “Ми змушені були перенаправляти людей на сайти авіакомпаній або готелів для завершення бронювання. Завдяки агентському ШІ ми можемо полегшити цей процес, не виходячи за межі досвіду користувача Kayak.”

Це інтерв’ю відповідало звіту PYMNTS Intelligence “На Вашій Службі: Генеративний ШІ в туризмі та гостинності.”

Дослідження, наведене в цьому звіті, показало, що 52% клієнтів очікують, що ШІ допомагатиме в взаємодії, тоді як 44% вважають, що це покращить залучення гостей.

“Незважаючи на ці досягнення, експерти застерігають від надмірного використання ШІ в ролях, орієнтованих на клієнта. Хоча генеративний ШІ може забезпечити ефективність, він може призвести до механічних і безособових взаємодій, що може відштовхнути клієнтів,” – наголосили в PYMNTS. “Важливо, щоб бізнес інтегрував ШІ так, щоб покращити людську взаємодію, а не замістити її повністю.”