Walmart Запроваджує Індивідуальне Навчання Штучному Інтелекту Для Працівників за Допомогою Сертифікації OpenAI
1 min read

Walmart Запроваджує Індивідуальне Навчання Штучному Інтелекту Для Працівників за Допомогою Сертифікації OpenAI

Рітейлер надасть доступ до програми підготовки своїм працівникам у США, як штатним, так і офісним, через власну навчальну платформу Walmart Academy, йдеться у повідомленні голови відділу кадрів Walmart Донни Моріс, яке було надіслане працівникам та опубліковане в Інтернеті в четвер (4 вересня).

OpenAI оголосила про запровадження сертифікаційної програми в четвер.

Walmart співпрацюватиме зі стартапом у галузі штучного інтелекту, щоб розробити версію програми, яка підходить для працівників рітейлера, згідно з повідомленням Моріс.

“Це навчання призначене для того, щоб допомогти вам у роботі та особистому житті в умовах дедалі більшого цифрового середовища”, – зазначила Моріс у зверненні до працівників.

Поки програма OpenAI ще не стартувала, працівники Walmart можуть отримати доступ до навчання з штучного інтелекту та інших освітніх можливостей через програму Live Better U, а також дізнатися більше про AI на ai.walmart.com, згідно з інформацією в зверненні.

OpenAI, оголошуючи про сертифікацію, повідомила в блозі, що програма спрямована на те, щоб допомогти бізнесам впевнитися, що кандидати та співробітники знають, як використовувати AI.

Програма OpenAI включатиме інструменти для підготовки до сертифікації, буде пропонувати різні рівні сертифікації від базового до інженерії запитів і зможе бути інтегрована в навчальні та розвиткові програми компаній.

OpenAI вказала в своєму блозі, що Walmart є одним із партнерів програми на етапі запуску.

Генеральний директор Walmart у США Джон Фернер зазначив у повідомленні, що рітейлер розуміє, що майбутнє роздрібної торгівлі буде визначено не лише технологіями, а й людьми, які вміють ними користуватися.

“Приносячи навчання з AI безпосередньо до наших співробітників, ми даємо їм можливість використовувати найпотужнішу технологію нашого часу — надаючи їм навички, щоб перезаписати правила гри та сформувати майбутнє роздрібної торгівлі”, – сказав Фернер.

Walmart повідомила в червні, що запровадила інструменти AI, які доступні працівникам через мобільний додаток для співробітників. До цих інструментів належить один, який надає чіткі рекомендації щодо того, на яких завданнях зосередитися, краще розуміючи, пріоритизуючи та пропонуючи завдання; функція перекладу в реальному часі, доступна 44 мовами, що полегшує багатомовні бесіди між співробітниками та клієнтами; а також оновлена платформа розмовного AI, яка може відповідати на питання, такі як: “Як я можу обробити повернення без чека?”

“AI є ключовим фактором у покращенні нашої роботи, і ми вважаємо, що його повний потенціал розкривається лише у поєднанні з можливостями наших людей”, – сказав Грег Кеті, старший віце-президент з трансформації та інновацій у Walmart, у прес-релізі.