Motion Залучила 60 Мільйонів Доларів для Розробки Штучних Інтелектів для Малених Підприємств
Компанія Motion залучила 60 мільйонів доларів у рамках останніх раундів фінансування для подальшого розвитку свого пакету рішень агентської роботи, що пропонує застосунки штучного інтелекту (ШІ) для малих та середніх підприємств (МСП).
Згідно з пресрелізом, компанія залучила нове фінансування під час раундів Series B, Series C та Series C2, що довело загальну суму інвестицій до 75 мільйонів доларів і оцінку компанії до 550 мільйонів доларів.
Платформа агентської роботи Motion включає ШІ працівників, які автономно виконують завдання всередині системи.
Застосунки та агенти штучного інтелекту компанії допомагають у різноманітних завданнях, включаючи управління командними проектами, управління знаннями, документи, таблиці, календарі, планування зустрічей та бізнес-інтелект.
Нещодавні нововведення в платформу Motion включають Inbox, що дає можливість користувачам бачити, керувати та реагувати на оновлення від колег; асистент AI Docs, який допомагає створювати перші чернетки, редагувати контент і отримувати відповіді з документів; а також AI Agenda, що генерує щоденні списки для виконання завдань, пріоритетів на завтра та прострочених справ.
В даний час платформу Motion використовують понад 10 000 МСП.
«Нашими клієнтами є МСП, які становлять половину ВВП Америки — це щоденні бізнеси, такі як IT-послуги, маркетингові агентства та будівельні компанії», — зазначив ген директор і один із засновників Motion Гаррі Ці. «Вони застряють у сучасному світі ШІ, і ми допоможемо їм досягти успіху».
Стейсі Бішіп, партнер в Scale Venture Partners, яка очолювала раунд Series C, зазначила: «Коли я спілкувалася з клієнтами Motion під час оцінки, стало зрозуміло, що пакет рішень агентської роботи Motion вирішує дуже реальну проблему: ці бізнеси хочуть використовувати ШІ для покращення роботи, але не знають, з чого почати. Motion робить цей перехід можливим».
Згідно з доповіддю PYMNTS Intelligence “Інноватори та скорочувачі витрат: Стратегії зростання для МСП”, третина МСП використовують ШІ, і майже всі, хто використовує цю технологію, вважають її ефективною.
Опитування Verizon Business “Стан малого бізнесу 2025 ” виявило, що 38% МСП інтегрують ШІ у свої операції. Двадцять вісім відсотків використовують ШІ для маркетингу та соціальних мереж, 24% — для письмової комунікації, а майже чверть застосовують цю технологію для управління цифровими особистими асистентами, які допомагають у обслуговуванні клієнтів.
У червні повідомлялося, що ШІ є одним із факторів, які спонукають МСП скорочувати кількість середніх менеджерів, оскільки технологія виконує задачі, які раніше виконували саме ці менеджери, такі як створення презентацій та проектних планів, збір відгуків тощо.