Canva представила власну модель дизайну та інтегрувала нові AI функції в платформу
1 min read

Canva представила власну модель дизайну та інтегрувала нові AI функції в платформу

Компанія Canva представила власну модель дизайну, що розуміє шари та формати, для покращення своїх функцій. Окрім того, було оголошено про нові продукти та можливості, а також оновлення AI помічника та інтеграцію інструменту таблиць з функцією створення додатків для візуалізації даних.

Canva анонсувала запуск своєї основної моделі, яка, навчаючись на елементах дизайну, генерує дизайни з редагованими шарами та об’єктами замість плоских зображень. Ця модель може використовуватися в різних форматах, включаючи пости в соціальних мережах, презентації, дошки та вебсайти.

«Ми почали створювати плоскі зображення за допомогою дифузійних моделей. Моделі Omni покращили цей процес, надаючи можливість редагувати ці плоскі зображення за допомогою підказок. Але ці інструменти зобов’язували користувачів підказувати для отримання остаточного результату, що для візуального середовища є складним», — зазначив керівник продукту Canva Роберт Кавальський у розмові з TechCrunch.

«Ми виявили, що людям потрібно мати можливість почати з підказки і прийти до значного результату, але також мати можливість безпосередньо внести зміни самостійно», — додав він.

Цього року компанія представила AI асистента під назвою Canva AI, який має чатоподібний інтерфейс для створення візуального контенту з текстових запитів. Тепер цей асистент доступний у всьому інтерфейсі, зокрема у вкладках дизайну та елементів.

Користувачі можуть також згадувати бота (@mention) в коментарях, щоб отримувати текстові чи медіа пропозиції під час роботи над проектом з іншими. Крім того, AI інструмент тепер може генерувати 3D об’єкти та дозволяє користувачам копіювати стиль мистецтва з будь-якого дизайну.

Компанія також додала продукт для роботи з таблицями та функцію, що дає можливість створювати міні-додатки через підказки. Тепер ці два продукти інтегровані, що дозволяє користувачам використовувати дані, збережені в таблиці, для створення віджетів.

Canva також купила аналітичну компанію MagicBrief, що спеціалізується на рекламі. Поєднуючи свою платформу для створення з новим аналітичним інструментом, Canva запустила Canva Grow — маркетингову платформу, яка використовує AI як для створення активів, так і для аналітики результатів. Це також дозволяє маркетологам публікувати свою рекламу безпосередньо на платформах, таких як Meta.

Окрім функцій AI, австралійська дизайнерська компанія оголосила про нові продукти та можливості для своєї платформи. Тепер користувачі можуть створювати форми за допомогою Canva, щоб збирати відповіді від своїх клієнтів або аудиторії як альтернативу таким сервісам, як Google Forms.

Компанія також додає можливість створення дизайну листів на платформу, щоб користувачі могли створювати шаблони та макети для маркетингових або транзакційних електронних листів, які відповідають естетиці їх брендів.

Минулий рік, Canva придбала професійну дизайнерську платформу Affinity, щоб краще конкурувати з Adobe. З новим випуском компанія оголосила, що робить Affinity безкоштовним назавжди для користувачів.

Canva також перепроєктує інтерфейс Affinity, щоб об’єднати векторні, піксельні та макетні інструменти в один інтерфейс. Affinity буде тісно інтегрований з Canva, щоб дизайнери могли створювати об’єкти в професійному інструменті й переміщати їх у Canva. Користувачі також зможуть скористатися Canva AI для генерації зображень або дизайнів у Affinity, як стверджує компанія.