Albertsons Запроваджує Новий Агент Розмовної Комерції Від Google Cloud
Компанія Albertsons Cos. використовує нове рішення у власному інструменті Ask AI, доступному через пошуковий рядок в мобільних застосунках усіх її брендових магазинів, таких як Albertsons, Safeway, Vons, Jewel-Osco, Shaw’s, Acme і Tom Thumb, повідомляється у прес-релізі.
Віце-президент з цифрового споживчого досвіду Albertsons Cos., Джіл Павлович, зазначила в релізі, що Ask AI пропонує “персоналізоване взаємодію та інтуїтивне керівництво”.
“Співпрацюючи з Google Cloud, ми впроваджуємо агента для розмовної комерції, який допомагає нашим клієнтам здійснювати покупки, планувати швидкі ідеї для страв, відкривати нові продукти та навіть рекомендувати несподівані товари, які добре поєднуються,” – стверджує Павлович.
Агент розмовної комерції орієнтований на рітейлерів, які продають безпосередньо споживачам, включаючи продуктові магазини та магазини будівельних матеріалів.
Розроблений на платформі Google Cloud Vertex AI, цей інтелектуальний помічник для покупок розпізнає наміри та уподобання покупців, веде реальний діалог і пропонує релевантні результати й рекомендації, йдеться у релізі.
Попередні результати використання актора в Albertsons Cos. показали, що 85% клієнтів, які користуються Ask AI, починають з відкритих або дослідницьких запитань, і часто додають одну або кілька додаткових позицій до кошика після їхнього відкриття за допомогою агента.
“Майбутнє роздрібної торгівлі є персоналізованим, прогностичним і без зусиль, і ШІ є ключем до його реалізації,” – зазначив Пол Тепфенхарт, глобальний директор з роздрібної торгівлі в Google Cloud. “Albertsons був чудовим партнером, допомагаючи нам розширити межі можливого з ШІ.”
У блозі Google Cloud, що анонсує запуск розмовної комерції, директор з управління продуктами Сачин Падвал і старший менеджер з продуктів Шрай Гулаті зазначили, що цифрова платформа “призначена для ведення розмов з покупцями в природному, схожому на людське спілкуванні, ведучи їх від початкового наміру до завершеної покупки.”
Генеральний директор PYMNTS Карен Вебстер зазначила у травні, що шопінг-двигуни мають потенціал стати невидимими двигунами конверсії продажів.
“Їхня сила як розмовного інтерфейсу, здатного розуміти складні запити, робить їх ідеальними для завершення покупок без відвідування фізичного чи цифрового магазину або виходу з розмови,” – зазначила Вебстер.
Related Posts
Компанії роблять ставку на вигоду від штучного інтелекту в обслуговуванні клієнтів
Оцінка Perplexity досягла 20 мільярдів доларів після нового раунду фінансування