Threads конкурує з X, пропонуючи безкоштовну підтримку до 10 тисяч символів
Після нещодавнього тестування функції, що дозволяє ділитися довшими текстами, платформа Threads, конкурент X від Meta, офіційно запускає можливість додавати до 10 000 символів у своїх публікаціях. Ця новація розроблена з урахуванням потреб творців контенту, оскільки дозволяє надавати посилання на інші джерела, такі як інформаційні розсилки, блоги, подкасти тощо.
Раніше Threads підтримував обмеження у 500 знаків, що вже значно перевищує 280 знаків, доступних для неперевірених користувачів X. Однак у 2023 році X представив можливість для своїх платних підписників публікувати до 25 000 символів, намагаючись заохотити творців виставляти свій контент безпосередньо на платформу.
Meta, в свою чергу, не має наміру йти таким шляхом. Натомість компанія заявляє, що можливість використовувати 10 000 символів надає більше простору для самовираження, а також дозволяє популяризувати свою роботу та направляти зацікавлених до “де б вона не була розміщена”, навіть якщо не на самих Threads.
Перед запуском Meta звернула увагу на те, що користувачі почали використовувати скріншоти для поширення довгих текстів з книг, статей, розсилок, транскриптів подкастів тощо, що надихнуло на появу нової функції.
Компанія помітила, що користувачі часто прагнуть вказати на оригінальну роботу або місце, де можна придбати їхні матеріали, починаючи обговорення на Threads. Наприклад, автори можуть захотіти поділитися текстом із майбутньої книги для стимулювання попередніх замовлень, а журналісти – просувати одне зі своїх великих розслідувань.
Безкоштовні символи
У X користувачі давно пристосовувалися до обмежень символів, створюючи низки пов’язаних постів для вираження довших думок або завантажуючи скріншоти з додатка, як-от Apple Notes. Бачачи цю тенденцію, X спробував скористатися попитом на довші публікації, зробивши їх платною функцією.
Водночас Threads пропонує додаткові символи безкоштовно.
Компанія підтвердила, що наразі не має планів монетизувати публікації з текстовими додатками. Meta також зазначила, що текст у постах можна форматувати, застосовуючи виділення, жирний або курсивний шрифт, закреслення та можна додати емодзі.
Компанія зазначила, що вивчає подальші покращення на основі відгуків спільноти.