Roblox представляє новий формат коротких відео для ігрових моментів, інноваційні інструменти штучного інтелекту для творців та інше
1 min read

Roblox представляє новий формат коротких відео для ігрових моментів, інноваційні інструменти штучного інтелекту для творців та інше

Онлайн-ігрова платформа Roblox анонсувала запуск нової функції короткометражних відео, яка нагадує TikTok, для обміну моментами гри. Цю інформацію компанія представила на конференції для розробників Roblox. Крім того, Roblox оголосила про підвищення доходів для творців, нові Інструменти штучного інтелекту для покращення створення контенту та інші технологічні вдосконалення.

Нова коротка відео-функція, названа “Roblox Moments”, запуститься в бета-версії для користувачів від 13 років і старше. Вона дозволяє користувачам записувати фрагменти свого ігрового процесу, редагувати їх і ділитися ними в прокручуваній стрічці. Користувачі можуть обрізати своє відео до 30 секунд, додавати музику та писати опис перед публікацією.

Крім того, користувачі зможуть переглядати стрічку моментів гри, які поділилися інші учасники спільноти Roblox, реагувати на відео з допомогою емодзі та переходити до гри безпосередньо з відео.

Наприкінці року Roblox планує розширити можливості API для творців, що дозволить їм створювати власні системи створення та відкриття контенту в грі. Наприклад, творці зможуть демонструвати популярні кліпи та яскраві моменти з власного ігрового процесу, а також створювати таблиці лідерів для різних досягнень у грі, таких як найкращі обгони в гонках.

Roblox зазначає, що поступовий запуск цієї функції дозволить перевірити і вдосконалити модерацію, щоб забезпечити відповідність всього контенту для різних вікових груп. Весь контент підлягає модерації перед публікацією, а користувачі можуть повідомляти про недопустимі відео.

Щодо підвищення доходів для творців, Roblox збільшує ставку DevEx (Developer Exchange), що дозволяє творцям заробляти на 8.5% більше, коли вони конвертують свої зароблені Robux в готівку. Тепер 100,000 зароблених Robux дорівнюють $380 замість $350 при конвертації.

“Це важливий крок, який підкреслює прагнення компанії розвивати економіку, у якій більше творців можуть процвітати та досягати успіху”, – повідомила компанія. “Наприклад, середній дохід для одного з 1000 найкращих розробників склав майже $1 мільйон, що у 2.9 рази більше, ніж у 2020 році.”

Що стосується нових інструментів штучного інтелекту для творців, Roblox випускає серію оновлень, які розширюють художні можливості, покращують функціональність та забезпечують розумнішу допомогу в розробці. Творці зможуть виходити за межі генерації статичних 3D об’єктів завдяки новому способу створення повнофункціональних об’єктів, починаючи з вибраних транспортних засобів і категорій зброї. Наприклад, творець може вказати запит “стильний, футуристичний червоний спорткар”, і Roblox згенерує інтерактивний автомобіль, яким можна керувати. Після цього творці зможуть змінювати автомобіль на свій розсуд, наприклад, дозволити дверям відчинятися.

Крім того, нова функція перекладу голосового чату в реальному часі буде миттєво перекладати голосовий чат на рідну мову слухача, починаючи з наступного року для гравців, які розмовляють англійською, іспанською, французькою та німецькою.

Roblox також анонсувала нові API для перетворення тексту в мову та мови в текст, що дозволить творцям створювати більш занурюючі та інтерактивні досвіди.

API для перетворення тексту в мову забезпечить миттєве оповідання та діалоги персонажів з 10 налаштовуваними голосовими пресетами англійською мовою (з кількома новими, які незабаром з’являться), наприклад, небойовий персонаж (NPC), що дає вказівки. API для мови в текст підтримує голосові команди, дозволяючи виконувати дії в грі, такі як стрільба з гармати, коли гравець говорить: “Вогонь!”

Roblox також повідомила про нові досягнення в продуктивності та реалістичності, включаючи новий режим, названий “Серверна авторитетність”, який зменшує шахрайство в іграх та робить ймовірнісні взаємодії в грі більш реалістичними. Крім того, аватари незабаром матимуть більш реалістичну motion, включаючи біг, лазіння та стрибки через перешкоди з природною динамікою. Будуть також покращення в складних діях для аватарів, таких як захоплення об’єктів пальцями.

Крім того, Roblox планує впровадити вдосконалення, які дозволять платформі працювати з більш високою реалістичністю на різних пристроях без додаткових зусиль з боку творців або жертвуючи продуктивністю.

Оголошені в п’ятницю оновлення продовжують після недавнього повідомлення Roblox про розширення технології визначення віку для всіх користувачів і співпрацю з Міжнародною коаліцією з питань вікових рейтингів (IARC) для впровадження вікових і контентних рейтингів для ігор і додатків на платформі. Ці дії відбуваються на фоні триваючих судових позовів щодо питань безпеки дітей.