
Spotify вводить можливість особистих повідомлень
Spotify запускає нову функцію обміну повідомленнями, яка дозволяє користувачам ділитися рекомендаціями щодо музики, подкастів та аудіокниг без виходу з програми. За інформацією прес-релізу компанії, ця функція поступово впроваджується в “вибраних регіонах” протягом поточного тижня та буде доступною на мобільних пристроях для користувачів як безкоштовного, так і преміум доступу, які старші 16 років.
Функцію обміну повідомленнями можна активувати, натиснувши на значок обміну під час прослуховування пісні, подкасту або аудіокниги в режимі “Зараз грає” і обравши друга для відправлення. Користувачі Spotify можуть ділитися контентом та починати бесіди з тими, з ким вони ділять план підписки, або з іншими користувачами, з якими мали попередні взаємодії через Spotify, наприклад, через Jams, Blends і спільні плейлисти.
Ця функція спрямована на об’єднання рекомендацій контенту, які вже надходять через текстові повідомлення, соціальні мережі та сторонні служби обміну повідомленнями, в одне місце, де користувачі Spotify зможуть легше відстежувати спільний контент. Усі аудіоматеріали, які користувач ділиться або отримує, зберігатимуться в папці повідомлень, до якої можна перейти, натиснувши на зображення профілю в верхньому лівому куті програми, що полегшить їх подальший пошук. Spotify зазначає, що повідомлення між користувачами є особистими, підтримують текстові бесіди та реакції у вигляді емодзі, а також захищені “стандартною на рівні галузі криптографією”, що має запобігти можливим витокам даних.
Користувачі можуть обирати приймати або відхиляти запити на повідомлення, блокувати інших або зовсім відмовитися від функції обміну повідомленнями. Крім того, вони можуть повідомляти про будь-який спільний контент і текстові повідомлення або акаунт, що їх надіслав, утримуючи повідомлення, щоб вказати на негарні елементи. Spotify заявляє, що буде проактивно сканувати повідомлення на наявність “незаконного та шкідливого контенту” і переглядати чати, які були відзначені користувачами.
Наразі незрозуміло, чи зможуть акаунти артистів також використовувати цю функцію для взаємодії з фанатами. Spotify зазначає, що функція повідомлень була створена для “доповнення” способів спільного використання контенту на платформах, таких як Instagram, Facebook, WhatsApp, Snapchat і TikTok, а не для заміни цих взаємодій. Додавання такої соціальної функції виглядає цікавим кроком для Spotify, особливо у світлі того, що вона є доступною для безкоштовних користувачів, оскільки на їх акаунти накладено чимало обмежень, і це може прокласти шлях до подальших функцій прямої взаємодії між користувачами в майбутньому, якщо вона буде позитивно сприйнята.