Нові “розумні фільтри” Spotify дозволяють фільтрувати бібліотеку за діяльністю, жанром чи настроєм
1 min read

Нові “розумні фільтри” Spotify дозволяють фільтрувати бібліотеку за діяльністю, жанром чи настроєм

Spotify надає користувачам нові можливості для персоналізації музичного контенту. Компанія запустила нову функцію, яка дозволяє користувачам фільтрувати свою бібліотеку за певними активностями, настроєм або жанрами. Ці фільтри також можуть бути використані для пошуку плейлистів, а частково – аудіокнижок і подкастів, а також можуть активувати нову сесію з AI DJ Spotify.

Розумні фільтри, які почали впроваджувати з п’ятниці, спершу будуть доступні підписникам Premium на мобільних пристроях та планшетах у вибраних країнах, серед яких США, Великобританія, Австралія, Канада, Ірландія, Нова Зеландія та Південна Африка. Spotify планує завершити впровадження цих фільтрів протягом найближчих кількох тижнів.

Ця функція з’являється на фоні зусиль компанії, спрямованих на додавання більшої кількості інструментів персоналізації в свій додаток в останні місяці. Такі інструменти, хоча і здаються невеликими нововведеннями, можуть допомогти Spotify відрізнити себе від конкурентів, одночасно ускладнюючи процес переходу користувачів на інші платформи.

Наприклад, у квітні Spotify почав пропонувати інструменти для створення персоналізованих плейлистів за допомогою AI, а в травні було додано нові інструменти управління плейлистами та можливість створювати власне обкладинки. Тепер також можна спілкуватися з AI DJ для персоналізації вибору музики і скористатися вдосконаленою версією основного персоналізованого плейлиста Spotify – Discover Weekly.

Проте, частина користувачів відзначає, що інтерфейс Spotify став занадто переповненим, особливо внаслідок спроб компанії інтегрувати соціальні мережі, додаючи повідомлення, коментарі до подкастів, опитування та запитання-відповіді, історії, а також новий дизайн, схожий на TikTok або YouTube після впровадження музичних відео та відеоподкастів в додаток.

Компанія часто отримує скарги з приводу перевантаженого інтерфейсу, і постійне додавання нових функцій залишає деяких користувачів відчувати себе розгубленими та розчарованими. Це, вкупі з акцентом на алгоритмічні рекомендації, змусило деяких користувачів зовсім залишити Spotify.

Незважаючи на ці виклики, Spotify продовжує повідомляти про зростання числа користувачів та підписників – за останній квартал кількість користувачів збільшилася на 11% до 696 мільйонів у порівнянні з минулим роком, а кількість підписників зросла на 12%, досягнувши 276 мільйонів.