Мета звертається до новинних компаній: Станьте партнерами в навчанні нашого ШІ
1 min read

Мета звертається до новинних компаній: Станьте партнерами в навчанні нашого ШІ

Meta провела переговори з медіа-компаніями щодо використання їхніх статей для навчання штучного інтелекту.

Техногігант обговорював можливості ліцензування статей з такими компаніями, як Axel Springer, Fox Corp та News Corp, щоб використовувати їх у своїх інструментах штучного інтелекту, про що повідомляє «The Wall Street Journal», посилаючись на джерела, які мають знання про ці переговори.

Відзначається, що це є зміною для Meta, яка останніми роками зосереджувала менше уваги на новинному контенті та мала нестабільні відносини з видавцями. Після укладення багатомільйонних угод на включення новин з таких видань, як WSJ і New York Times, компанія у 2022 році оголосила про припинення фінансування видавців.

Згідно з повідомленням, зменшення пріоритету новин у Meta призвело до зниження трафіку для багатьох видавців на Facebook. Однак в останні місяці деякі з них відзначили зростання трафіку з цієї платформи.

Компанія звернулася до Meta за коментарем, але поки що не отримала відповіді.

Очевидно, компанія намагається змінити свою стратегію після того, як Google також розпочала залучення новинних організацій для проекту, пов’язаного зі штучним інтелектом, згідно зі звітом Bloomberg з липня. Відзначається, що Google планує запустити пілотний проект із приблизно 20 національними новинними організаціями.

Представник Google заявив, що компанія експериментує з новими партнерствами та продуктами, але деталі конкретних планів наразі не розголошуються.

У той же час, компанія Perplexity, що займається штучним інтелектом, минулого місяця оголосила про виділення 42,5 мільйона доларів на програму розподілу доходів, яка платить видавцям, коли їхній контент використовується у браузері Comet або помічнику AI цієї компанії.

«Штучний інтелект допомагає створити кращий інтернет, але видавці все ще повинні отримувати оплату», – зазначив CEO Arvind Srinivas. «Ми вважаємо, що це правильне рішення і готові вносити корективи на шляху до реалізації».

Багато медіа-компаній подали в суд на компанії, що займаються штучним інтелектом, звинувачуючи їх у порушенні авторських прав. Одного дня після оголошення програми розподілу доходів, декілька японських компаній — Nikkei і газета Asahi Shimbun — подали в суд на Perplexity за використання їхніх публікацій без дозволу.