Лондон націлюється на галасливих пасажирів із кампанією про навушники
1 min read

Лондон націлюється на галасливих пасажирів із кампанією про навушники

Після впровадження 4G та 5G зв’язку в лондонському метрополітені, транспортна влада столиці почала зупиняти пасажирів, які підвищують шум, завдаючи незручностей своїм оточуючим через гучну музику та телефонні розмови. Цього тижня «Транспорт для Лондона» (TfL) запустила нову інформаційну кампанію, яка закликає користувачів надягати навушники під час перегляду або прослуховування контенту на своїх пристроях, аби зменшити дискомфорт для інших мандрівників.

На плакаті написано: «Будь ласка, не турбуйте інших гучною музикою чи дзвінками під час подорожі». Ці плакати вже з’явилися на лінії залізниці «Єлизавета» і з жовтня розширять свою присутність на автобуси, Docklands Light Railway, London Overground, лондонське метро та трамвайні служби.

Кампанія спрямована на тих, хто ігнорує використання навушників, оскільки дані покриття стають все більш доступними в підземній залізничній мережі, що полегшує пасажирам потокове перегляд контенту та здійснення дзвінків. Проте ті, хто робить це без навушників, заважають іншим мандрівникам. Дослідження TfL показало, що 70% з тисячі опитаних пасажирів повідомили про те, що гучна музика та телефонні дзвінки заважають їхній подорожі.

Заступник мера Лондона з питань транспорту Себ Данс зазначив: «Більшість лондонців використовують навушники під час подорожей громадським транспортом, але невелика частина людей, які грають музику чи відео вголос, можуть серйозно заважати іншим пасажирам та безпосередньо впливати на їхні подорожі. Нова кампанія TfL нагадуватиме та заохочуватиме мешканців Лондона завжди бути уважними до інших.»

Нові плакати розвивають кампанію «#ПодорожуйДобре», яку TfL запустила в 2017 році, наголошуючи на способах, якими водії та користувачі громадського транспорту можуть допомогти уникнути затримок та зробити подорожі комфортнішими.