Reddit представляє інструменти для видавців
1 min read

Reddit представляє інструменти для видавців

Редит оголосив про запуск набору безкоштовних інструментів для видавців, що дозволяють слідкувати за ефективністю статей і отримувати рекомендації щодо поширення матеріалів у спільнотах платформи. Ці нові функції є частиною Reddit Pro — набору бізнес-інструментів, представленого минулого року, метою якого є допомога організаціям у розвитку їх присутності на платформі.

Основні новинки

Під вкладкою «Посилання» в Reddit Pro з’являться три основні інструменти. Серед них — аналітика статей, що дозволяє відстежувати, де були поширені матеріали, а також статистика, що включає перегляди, голосування та кліки.

Видавці також матимуть можливість синхронізувати свої RSS-канали з Reddit Pro, а потім використовувати інформаційні панелі для поширення статей. Для розподілу Reddit застосовуватиме штучний інтелект, щоб пропонувати спільноти, де можна поділитися матеріалами.

Бета-тестування

Станом на даний момент, Reddit проводить альфа-тестування продукту для видавців з такими виданнями, як The Atlantic, The Hill, NBC News та Associated Press. Соціальна платформа тепер запрошує інші видавництва спробувати його в бета-версії.

Поліпшення для користувачів

Компанія також удосконалює досвід читання новин для споживачів. Зараз, коли ви переходите за посиланням, Reddit відкриває його через вбудований браузер. Якщо ви хочете залишити коментар у первісній темі, потрібно закрити статтю. Компанія спростить цю процедуру, дозволивши відкривати посилання так, щоб для читання або коментування потрібно було лише змахнути вгору.

Амбіції Reddit

Новини, статті та блоги є важливою складовою пошукового досвіду користувачів Reddit. Саме тому платформа прагне зробити більш зручним поширення матеріалів видавців, щоб користувачі могли їх легко знаходити під час пошуку. Це також пов’язано з нещодавно оголошеними амбіціями компанії стати повноцінним пошуковим механізмом.

Нові зміни в статистиці

У той час як Reddit демонструє більше статистичних даних для бізнесу, він також вносить зміни до деяких показників для користувачів. Компанія анонсувала, що більше не відображатиме кількість учасників у субреддітах, натомість пропонується публікація цифр відвідувачів за останні сім днів та кількість внесків за цей період.