Expedia спостерігає за швидким зростанням трафіку завдяки чат-ботам
Expedia Group впроваджує штучний інтелект (ШІ) у всі сфери своєї діяльності, використовуючи цю технологію для покращення персоналізованих рекомендацій по подорожах, підвищення якості обслуговування клієнтів та підвищення ефективності операцій.
«Ми застосовуємо ШІ в усіх аспектах», — повідомила генеральний директор Аріан Горин під час квартального звіту компанії. «Ця технологія охоплює всі функції в нашій компанії, і всі наші співробітники мають цілі, пов’язані зі ШІ».
Горин зазначила, що завдяки ШІ компанія може надавати більше цінності подорожуючим, зокрема тепер страхові продукти Expedia пропонують індивідуально підібрані рішення. Вона також підкреслила, що використання ШІ в обслуговуванні клієнтів сприяє досягненню «рекордних показників чистих рейтингових оцінок, одночасно допомагаючи знизити витрати».
Фільтри на основі штучного інтелекту
У другому кварталі Expedia запровадила фільтри на основі ШІ для прискорення пошукових процесів та запустила нові інструменти, які допомагають діловим партнерам ефективніше рекламувати свій асортимент. Основні споживчі бренди Expedia — це Expedia, Hotels.com та Vrbo.
Також компанія заявила, що досліджує можливості використання агентного ШІ для таких завдань, як розширення асортименту та ефективніше вирішення проблем клієнтів. Проте це поки що на початковому етапі.
«Незважаючи на всі технології в цій галузі… дистриб’ютору на кшталт нашого все ще потрібно багато разів спілкуватися з клієнтом. Тому я вважаю, що цікаво бачити, що агентний ШІ зможе запропонувати в цьому напрямку», — додала Горин.
Компанія планує в цьому році впровадити нові API (інтерфейси програмування додатків) для B2B-сегмента. Ці API дозволяють будь-якому бізнесу інтегрувати інструменти бронювання подорожей на свій сайт або додаток, отримуючи доступ до асортименту готельних номерів Expedia.
Горин зазначила, що компанія також співпрацює з OpenAI, Google, Microsoft та Meta, щоб забезпечити високу видимість своїх брендів у пошуку чат-ботів на основі ШІ.