Google Finance Впроваджує Інструменти Для Графіків та Ринкові Дані на Основі Штучного Інтелекту
1 min read

Google Finance Впроваджує Інструменти Для Графіків та Ринкові Дані на Основі Штучного Інтелекту

Google тестує нову версію Google Finance, яка міститиме функції, що використовують штучний інтелект (ШІ).

Протягом найближчих тижнів користувачі Google Finance у США зможуть переключатися між новою та класичною версіями, про що йдеться в повідомленні компанії.

ШІ-функції в новій версії Google Finance дозволяють користувачам отримувати всебічні відповіді на запитання щодо фінансових питань, користуватися інструментами для побудови графіків, які допомагають візуалізувати фінансові дані, а також досліджувати різноманітні види інформації про ринок у реальному часі та новини.

Наразі Google Finance надає актуальні ринкові котирування, міжнародні біржі, фінансові новини та аналітику.

Компанія Google поступово впроваджує функції, що ґрунтуються на ШІ, у своїх продуктах. Під час звіту про прибутки в липні, генеральний директор Alphabet і Google Сундар Пічай зазначив, що функція “ШІ Огляди” тепер має понад 2 мільярди користувачів на місяць у 200 країнах і регіонах, а також вона збільшує кількість пошукових запитів на 10% у глобальному масштабі.

Функція “ШІ Огляди” була запущена в США в травні 2024 року і надає зведення інформації з кількох джерел разом з результатами пошуку.

У травні 2025 року Google почала впроваджувати ШІ Режим у своєму пошуковому досвіді в США, акцентуючи на тому, що ця функція доповнює “ШІ Огляди”, пропонуючи потужний ШІ пошук і забезпечуючи комплексний досвід пошуку за допомогою ШІ.

Того ж місяця Google представила низку інструментів, що використовують ШІ, для допомоги брендам у стимулюванні зростання в торгівлі та ефективності реклами. Ці інструменти включають функції у рекламній екосистемі, які допомагають маркетологам створювати привабливі візуальні матеріали та відео, інструмент Smart Bidding Exploration, що дозволяє рекламодавцям шукати “менш очевидні та потенційно високоефективні запити”, а також можливості для спрощення управління кампаніями, створення контенту та аналізу ефективності.

У липні стало відомо, що Google намагається залучити новинні компанії до проекту, пов’язаного зі ШІ, і сподівається запустити пілотний проект з близько 20 національними новинними організаціями. Представник Google повідомив Bloomberg, що компанія “досліджує та експериментує з новими типами партнерств та досвідом продукції”.