Electronic Arts запобігла понад 300,000 спробам шахрайства після старту бета-тестування Battlefield 6
1 min read

Electronic Arts запобігла понад 300,000 спробам шахрайства після старту бета-тестування Battlefield 6

Великій відеоігровій компанії Electronic Arts вдалося запустити відкриту бета-версію свого майбутнього шутера від першої особи Battlefield 6, але незабаром після цього гру заполонили шахраї.

Скоро після запуску гри безліч гравців почали скаржитися в мережі на шахрайство. У відповідь представник команди по боротьбі з шахрайством Electronic Arts, відомий як AC, повідомив на офіційному форумі, що компанія отримала 104,000 повідомлень про “потенційних шахраїв” протягом перших двох днів після запуску гри, а також зупинила 330,000 “спроб шахрайства або маніпуляцій з системами захисту від шахрайства”.

Як і багато сучасних відеоігор, таких як Valorant, Electronic Arts використовує античит-систему на рівні ядра під назвою Javelin, що надає їй найвищі привілеї на комп’ютері. Це дозволяє системі моніторити все, що відбувається на пристрої, з метою виявлення шахрайських дій, які зазвичай працюють у фоновому режимі під виглядом інших програм.

У своєму дописі AC зізнався, що ця система не гарантує повну відсутність шахраїв. Вони також згадали про те, що гра використовує функцію Secure Boot, апаратну функцію безпеки Windows.

“Щодо Secure Boot, хочу чітко зазначити, що він не є панацеєю”, — написав AC. “Secure Boot — це один із способів, як ви допомагаєте нам зміцнити наш арсенал. Це ще один бар’єр, який ускладнює створення шахрайських програм і полегшує їх виявлення.”

“Боротьба зі шахрайством — це не фінішна пряма, а постійно еволюціонуюча битва. Те, що працювало в минулому або в інших іграх, не завжди діє в усіх випадках,” — додав AC.

Представник Electronic Arts повідомив, що в компанії немає нової інформації щодо кількості забанених гравців.

Шахраї або хакери в іграх є загрозою для всіх онлайн-відеоігор. Останнім часом такі компанії, як Riot Games, розробники Valorant, та Activision, творці серії Call of Duty, впроваджують античит-системи на рівні ядра.

Філіп Коскінас, директор і керівник команди по боротьбі з шахрайством в Riot Games, раніше зазначив, що його античит-система реалізує кілька підходів для боротьби зі шахраями, зокрема забороняючи шахраїв, використовуючи функції безпеки Windows для обмеження запуску шахрайських програм, а також відстежуючи апаратуру шахраїв, щоб вони не могли простого створення нового акаунта для шахрайства, і навіть проникаючи в шахрайські громади на Discord чи Telegram.