Datasite купує Blueflame для розширення інструментів штучного інтелекту для учасників угод M&A
Компанія Datasite придбала Blueflame AI, щоб розширити свої можливості у сфері штучного інтелекту (ШІ) для професіоналів, які займаються проектами з злиття та поглинання (M&A).
Придбання Datasite
Ця угода доповнює рішення Blueflame AI в галузі агентного ШІ для інвестиційних та фінансових послуг, інтегруючи їх у робочі процеси та автоматизацію, які вже пропонує Datasite для угод, інвестицій та стратегічних проектів, як зазначено у прес-релізі компаній.
Ці рішення буде доповнено приватною ринковою аналітикою від Grata, яку Datasite придбала в червні, прокоментував генеральний директор та президент Datasite Расті Вайлі у випуску.
«Рішення Blueflame в галузі агентного ШІ розширять спільний потенціал нашої користувацької бази, автоматизуючи складні робочі процеси та забезпечуючи всебічний аналіз», – зазначив Вайлі. – Агентні рішення ШІ вимагають якісного контенту, поєднаного з безпечними правами доступу до даних. Поєднання ресурсів Datasite, Grata та Blueflame створить унікальну пропозицію».
Коли платформа Blueflame з ШІ, незалежною від мов моделей (LLM), інтегрується з внутрішніми системами, кімнатами даних, власними джерелами даних та публічно доступною інформацією, вона підвищує ефективність, з’єднуючи розрізнені джерела даних, які використовуються в процесах пошуку угод, перевірці, ринкових дослідженнях та залученні коштів, відповідно до прес-релізу.
Blueflame приєднається до Інтелектуального підрозділу Datasite та буде очолюватися Раджем Бахру, який заснував компанію у 2023 році разом із Генрі Ліндеманом, як зазначено у випуску.
За словами Бахру, їхнє рішення в галузі агентного ШІ виграє від унікальних даних, наданих Datasite та Grata.