Uber Eats дозволяє продавцям спілкуватися з покупцями щодо їхніх замовлень
1 min read

Uber Eats дозволяє продавцям спілкуватися з покупцями щодо їхніх замовлень

Uber Eats оголосив, що тепер ресторани та продавці можуть спілкуватися з клієнтами, щоб уникнути проблем із замовленнями. Додаток також представляє нові інструменти на основі штучного інтелекту для торговців і запрошує користувачів ділитися фотографіями їхніх замовлень, якщо товар ще не має зображення в меню.

З новою функцією “Чат в реальному часі” торговці можуть повідомляти клієнтів у реальному часі, підтверджуючи заміни для товарів, яких немає в наявності, уточнюючи спеціальні запити та перевіряючи дієтичні чи алергічні уподобання.

Uber зазначає, що користувачі не можуть ініціювати спілкування з торговцями, адже зв’язатися можна лише в разі, якщо торговець звернувся до них першим. Чат в реальному часі доступний як для доставок, так і для самовивозу, і закінчується після того, як їжа передається кур’єру або клієнту.

Це нововведення сталося через три місяці після того, як конкурент Uber Eats — DoorDash анонсував можливість для торговців спілкуватися безпосередньо з клієнтами для вирішення проблем з замовленнями.

Що стосується нових AI-інструментів для торговців, то Uber Eats запроваджує автоматизовані резюме відгуків клієнтів для спрощення розуміння відгуків в масштабах. Крім того, компанія впроваджує AI-генеровані описи товарів для меню, щоб допомогти користувачам краще обирати, що замовити.

Додаток також використовуватиме штучний інтелект для поліпшення зображень низької якості, покращуючи освітлення, роздільну здатність, кадр та оформлення. Наприклад, якщо є фото страви в упаковці, Uber Eats може створити зображення тієї ж страви на тарілці за допомогою штучного інтелекту.

Крім того, Uber Eats тепер заохочуватиме користувачів робити фотографії отриманої їжі. Компанія зазначає, що клієнти частіше замовляють страви, коли можуть бачити, як вони виглядають. Якщо фотографія клієнта буде обрана і опублікована, він може отримати $3 у вигляді Uber Cash, якщо живе в США, Канаді, Мексиці або Великій Британії.

Щоб надіслати фотографію, користувачам необхідно натиснути кнопку “Додати фото” на екрані оцінки замовлення після його доставки.