AI-агенти не є «новим Google», стверджує генеральний директор Airbnb
1 min read

AI-агенти не є «новим Google», стверджує генеральний директор Airbnb

Airbnb ділиться планами щодо використання штучного інтелекту

Після оприлюднення фінансових результатів за другий квартал, генеральний директор Airbnb Брайан Чеські висловив свої міркування про стратегію компанії у сфері штучного інтелекту. Він застеріг інвесторів, що AI-чат-боти ще не можна вважати “новим Google”. Іншими словами, хоча AI-чат-боти можуть привнести нові можливості для бізнесу в сфері подорожей та послуг, вони не є повноцінною заміною рекомендацій, які надає домінуючий пошуковий двигун.

Це, за словами Чеські, актуально на даний момент.

“Я вважаю, що ми ще тільки вивчаємо це поле”, — повідомив керівник компанії інвесторам під час телефонної конференції щодо фінансових показників за другий квартал. “Те, що я хочу підкреслити, це те, що AI-агенти — я не думаю, що нам слід сприймати чат-ботів як Google — я не вважаю, що їх можна вважати ‘новим Google’ вже зараз”.

Чеські пояснив, що моделі штучного інтелекту не є “приватизованими”.

“Ми також повинні пам’ятати, що модель, яка живить ChatGPT, не є ексклюзивною. Вона не є власністю ChatGPT. Ми — Airbnb — також можемо використовувати API, і існують інші моделі, які ми можемо застосовувати”, — зазначив він.

Говорячи про загальну картину в сфері штучного інтелекту, Чеські підкреслив, що, окрім чат-ботів та інших AI-агентів, з’являться стартапи, спеціально розроблені для виконання певних завдань, а також інші компанії, які перейшли на AI.

“Однією з речей, що ми помітили, є те, що недостатньо просто мати кращу модель. Потрібно мати можливість налаштовувати модель та створювати кастомізований інтерфейс для правильного застосування. І я вважаю, що це ключове”, — сказав він.

Компанія повідомила інвесторам, що має намір використовувати штучний інтелект у ряді напрямків.

Airbnb повідомила під час конференції, що її AI-агент служби підтримки у США зменшив відсоток гостей, які звернулися до живого агента, на 15%. Це виявилося складнішим завданням, ніж вирішення простіших питань, пов’язаних з плануванням подорожей та надхненням, оскільки AI-агенти, які займаються обслуговуванням клієнтів, не можуть фантазувати. Вони повинні бути точними і корисними в будь-який час.

AI-агент служби підтримки Airbnb був створений на основі 13 різних моделей і навчений на десятках тисяч розмов, і наразі доступний англійською мовою в США. Цього року Airbnb планує впровадити його на інших мовах, а наступного року він стає більш персоналізованим та агентним. Це означає, що він зможе розуміти, коли хтось звертається для скасування бронювання; він зможе не тільки пояснити, як це зробити, а й виконати цю операцію від їх імені. Агент також може допомогти з плануванням та бронюванням поїздок.

Крім того, за словами генерального директора, штучний інтелект з’явиться у системі пошуку Airbnb наступного року.

Однак компанія поки що не деталізувала свої плани щодо співпраці з сторонніми AI-агентами, хоча це розглядається. Користувачам все ще потрібен обліковий запис Airbnb для здійснення бронювання.

З цієї причини Чеські не вважає, що агентний AI перетворить їх бізнес на товар, як це сталося з бронюванням авіаперельотів. Натомість, він вбачає в AI “потенційно цікавий генератор лідів” для компанії.

“Я думаю, що ключовим є те, що ми повинні стати першим місцем для людей, які хочуть забронювати поїздку через Airbnb. Щодо інтеграції з AI-агентами, я вважаю, що ми, безумовно, відкриті до цього”, — сказав він.

Airbnb перевершила очікування аналітиків у кварталі, отримавши доходи у 3,1 мільярда доларів та прибуток на акцію у 1,03 долара, проте акції впали на фоні прогнозу уповільненого зростання у другій половині року.