
Coinbase та PayPal Продовжують Реалізацію Нагород у Stablecoin Незважаючи на Заборони GENIUS – Декілька Фактів
Коротко
- Відомі американські компанії, такі як Coinbase і PayPal, нещодавно вирішили запропонувати своїм клієнтам винагороди в розмірі від 3% до 5% за депозити в стейблкоїнах.
- Законопроєкт GENIUS, прийнятий минулого місяця, забороняє емітентам стейблкоїнів пропонувати доходи їх тримачам.
- Проте Coinbase більше не випускає USDC, а PayPal дозволяє третій стороні емітувати свій власний стейблкоїн, що дає змогу обом компаніям продовжувати пропонувати вигідні винагороди своїм клієнтам.
Під час тривалої дискусії щодо законодавства про стейблкоїни навесні цього року учасники криптоіндустрії намагалися, але не змогли досягти важливої перемоги: переконати законодавців підтримати стейблкоїни з процентними ставками.
Закон GENIUS, який формально легалізує схвалені стейблкоїни в США і був підписаний в минулому місяці, тепер забороняє емітентам стейблкоїнів займатися практикою пропонування пасивного доходу користувачам—зазвичай, у межах 3% до 5%—за стейковані або депоновані суми.
Республіканці в Конгресі врешті-решт визнали програму заохочення занадто вигідною, стверджуючи, що стейблкоїни повинні бути дозволені як платіжна валюта, а не як інвестиційний продукт.
Проте після прийняття закону GENIUS американські платіжні гіганти продовжили реалізацію планів щодо надання винагород стейблкоїн-тримачам у розмірі від 3% до 5% на депозити.
У чому ж справа?
На нещодавніх звітах про квартальні доходи керівництво Coinbase і PayPal запевнило акціонерів, що обидві компанії залишаться відданими наданню привабливих “програм винагород” стейблкоїн-тримачам, незважаючи на заборони, встановлені законом GENIUS.
На запитання акціонера під час звіту Coinbase, генеральний директор Брайан Армстронг підтвердив плани пропонувати винагороди тримачам стейблкоїнів у майбутньому, зазначивши, що ця програма є однією з основних причин, чому клієнти обирають Coinbase замість конкурентів.
“[У] законі GENIUS є заборона для емітента стейблкоїнів платити відсотки і доходи,” сказав Армстронг. “По-перше, ми не є емітентом. По-друге, ми не платимо відсотки або доходи, ми платимо винагороди,” додав він.
“Таким чином, у короткому варіанті, ми плануємо продовжувати платити винагороди нашим клієнтам, які є дуже конкурентними,” сказав він. “Ми вважаємо, що це диференційований продукт, і це основна причина, чому люди приходять і зберігають свої кошти на Coinbase.”
Наразі Coinbase пропонує американським тримачам популярного стейблкоїна USDC річну винагороду в розмірі 4,1% на депозити. USDC випускає компанія Circle, а не Coinbase, і сама Circle не пропонує винагороди безпосередньо тримачам USDC.
Фінансові питання обох компаній, однак, тісно пов’язані, оскільки Coinbase та Circle фактично спільно розробили USDC як спільне підприємство— перш ніж Coinbase вийшла з числа емітентів цього стейблкоїна в 2023 році.
На запитання про те, чому закон GENIUS не забороняє компаніям, таким як Coinbase, пропонувати винагороди тримачам стейблкоїнів, або чому тільки емітенти мають бути заборонені з такими практиками, помічник сенатора повідомив, що законопроєкт був конкретно направлений лише на регулювання емітентів стейблкоїнів, і що даний законопроєкт не є найбільш відповідним місцем для обговорення того, як стейблкоїни повинні регулюватися на вторинних ринках.
Помічник сенатора також додав, що важливо забезпечити, щоб саме емітенти стейблкоїнів не могли пропонувати продукти з відсотковими ставками, щоб підтвердити, що стейблкоїни не є депозитними продуктами, схожими на традиційні банківські рахунки.
Зацікавлення програмами винагород за стейблкоїни не обмежується лише криптофірмами. На початку цього року PayPal почав пропонувати річну винагороду в 3,7% для клієнтів, які зберігають стейблкоїн компанії, PYUSD, на своїх рахунках.
На нещодавньому звіті про доходи генеральний директор PayPal Джеймс Олександр Крісс підтвердив своє зобов’язання надавати клієнтам вигідні винагороди на депозити стейблкоїнів, вказуючи на цю програму як на видатну пропозицію, розроблену для залучення нових клієнтів.
Незважаючи на те, що PYUSD є рідним стейблкоїном PayPal і названий на честь компанії, він технічно випускається третьою стороною, компанією Paxos. Адміністрація Трампа закінчила 15-місячне розслідування SEC щодо PYUSD в квітні.