Продажі окулярів Ray-Ban Meta зросли втричі завдяки статусу “Наступної обчислювальної платформи
1 min read

Продажі окулярів Ray-Ban Meta зросли втричі завдяки статусу “Наступної обчислювальної платформи

Продажі розумних окулярів Ray-Ban Meta зросли на 200%

Компанія EssilorLuxottica, яка співпрацює з Meta у галузі окулярів з штучним інтелектом, заявила, що продажі окулярів Ray-Ban Meta зросли більш ніж на 200% протягом першого півріччя.

Нові продукти та анонси

Виробник окулярів і рішень у галузі медичних технологій також представив новинки в своєму прес-релізі, що вийшов у понеділок. EssilorLuxottica повідомила, що окуляри Oakley Meta AI, анонсовані в червні, будуть доступні пізніше влітку. Перший продукт цього бренду, Oakley Meta HSTN, матиме функцію запису в Ultra HD 3K, вбудовані динаміки для прослуховування музики та подкастів, а також батарею, яка забезпечить до восьми годин звичного використання та до 19 годин у режимі очікування.

Розгортання нових технологій

Компанія також повідомила про запуск технології Nuance Audio в США та Італії в лютому, а пізніше – її розширення на Францію, Великобританію, Німеччину та Іспанію. Nuance Audio є медичним рішенням, яке інтегрує програмне забезпечення для слухових апаратів у розумні окуляри.

Бачення майбутнього

“Ми очолюємо трансформацію окулярів як нового комп’ютерного порталу, де штучний інтелект, сенсорні технології та багаті дані в сфері охорони здоров’я об’єднаються для надання можливостей людям і реалізації їхнього потенціалу”, – заявив голова правління та генеральний директор EssilorLuxottica Франческо Міллері. За його словами, успіх Ray-Ban Meta, запуск окулярів Oakley Meta Performance AI та позитивний відгук на Nuance Audio є важливими досягненнями для компанії в цій новій сфері.

Тенденції на ринку

Штучний інтелект сприяє буму розумних окулярів, і кілька компаній ставлять на ці продукти як на наступний популярний носимий гаджет. Ці окуляри з технологією штучного інтелекту мають традиційні оправи різних стилів, щоб користувачі не відчували дискомфорту в публічних місцях. Проте вони оснащені серйозною електронікою для реалізації функцій, таких як онлайн-пошук і переклад.

EssilorLuxottica оголосила у вересні про нову довгострокову угоду з Meta, яка продовжує їхню співпрацю у технології розумних окулярів на наступне десятиліття. Угода ґрунтується на успіху їхніх окулярів Ray-Ban Meta і відкриває нові можливості для інновацій у сфері носимих технологій.