
Новий додаток Ocean пропонує користувачам Gmail обробку вхідних повідомлень, завдання та запрошення
З’явився новий додаток для підвищення особистої продуктивності під назвою Ocean, який допоможе вам впоратися з переповненою електронною поштою, перетворити листи на завдання та ділитися своїм графіком для зустрічей, все в одному додатку.
Сьогодні Gmail майже монополізує ринок електронної пошти, тому рідко виникають нові конкуренти. У зв’язку з цим, Ocean вирішив співпрацювати з Gmail, а не конкурувати з ним. Отримати частку ринку для стороннього клієнта може бути складно, але успішні поштові додатки виявилися вигідними угодами. Наприклад, Yahoo купив додаток Xobni за 60 мільйонів доларів, а Microsoft придбав Accompli за 200 мільйонів доларів у попередньому десятилітті.
Ця ринкова можливість зацікавила співавторів Мартіна Дюфорта і Скотта Лейка, який є одним із перших співзасновників Shopify. Вони заснували компанію BigWave Labs на початку 2019 року й почали працювати над електронною поштою, що в підсумку призвело до появи Ocean — додатку, орієнтованого на більш ефективне управління електронною поштою.
Додаток працює з обліковими записами Gmail або Google Workspace, дозволяючи користувачам перетворювати свої електронні листи на завдання та дії, щоб їх не забути.
Для цього додаток має власний менеджер завдань, який має доступ до пошти користувача. Це означає, що вам не потрібно копіювати чи вставляти інформацію до стороннього додатку для завдань, отримуючи доступ до функцій, які перевершують можливості менеджера завдань від Google.
З допомогою Ocean ви можете створювати завдання з використанням розширеного форматування, встановлювати терміни, організовувати завдання у папки та прив’язувати електронні листи до нотаток вашого завдання. Додаток також може автоматично виділяти важливі дії з довгих листів.
Ви також можете створити завдання для електронних листів, на які плануєте відповісти пізніше, замість того, щоб залишати їх непрочитаними або мітити якимось чином.
Для фанатів концепції “нульового поштового скриньки” привабливою функцією стане інструмент для тріажу вхідних листів в Ocean. Додаток дозволяє фільтрувати електронні листи за категоріями, такими як новачки (люди, які написали вам вперше), наполегливі писателі (які пишуть вам неодноразово) та листи від ваших контактів. Ocean також може виявляти електронні листи, які позначені як спам, але можуть належати до вашої поштової скриньки, щоб ви нічого важливого не пропустили.
Ocean також пропонує інструменти для управління підписками — функцію, яку нещодавно додав Gmail — в доповнення до базових функцій, таких як складання, відповідь, помітки, архівування та видалення листів.
Крім того, Ocean має вбудовані інструменти для планування зустрічей, які дозволяють встановлювати вашу доступність на основі запланованих та зарезервованих подій. Ви можете встановити свій графік вільного часу і заблокувати можливість резервування зустрічей в останню мить, що є зручним трюком.
Також ви можете надіслати автоматичне запрошення на зустріч, підтвердити пропозиції щодо зустрічей з веб-інтерфейсу і автоматично додавати підтверджені зустрічі до свого календаря.
Додаток Ocean для iPhone вже запущено, але в розробці знаходиться новий додаток для Mac, який включатиме синхронізацію з iCloud. Очікується, що його запустять наприкінці цього року. Компанія планує отримувати дохід через незмінну модель підписки Ocean Blue, вартість якої становить 67 доларів. Підписка включає в себе одного року оновлень з новими функціями та можливостями, а також доступ до Mac-додатку, коли він з’явиться.
«Я думаю, що люди трохи втомилися від традиційних підписок», — пояснює Дюфорт. «Ми хотіли від цього відходити, але в той же час надати модель, яка була б стійкою для нас. Тому ми вирішили визначити цю підписку Ocean Blue. Додаток фактично має модель freemium — базові функції доступні безкоштовно назавжди», — додає він.
Підписка Blue також включатиме функції підсумовування електронних листів за допомогою штучного інтелекту та аналітику електронних листів.
Зацікавлені користувачі можуть спочатку протестувати Ocean за допомогою 14-денного безкоштовного пробного періоду, який не підключатиме вас до платної підписки автоматично.
Ми завжди прагнемо еволюціонувати, і надаючи деякі insights у вашій перспективі та відгуках про нашу роботу та заходи, ви можете допомогти нам! Заповнітьцей опитувальник, щоб повідомити нам, як ми справляємось, та отримати шанс виграти приз у відповідь!