Технології нейронних мереж Arm забезпечують розробників розумнішою, чіткішою та ефективнішою мобільною графікою
1 min read

Технології нейронних мереж Arm забезпечують розробників розумнішою, чіткішою та ефективнішою мобільною графікою

Основні новини:

  • Нові нейронні технології Arm є першим таким рішенням в індустрії, оскільки впроваджують спеціалізовані нейронні прискорювачі в графічні процесори Arm, що дозволяє вперше досягти якості графіки ПК з підтримкою ШІ на мобільних пристроях та закладає основи для майбутніх інновацій у ШІ на пристроях.
  • Neural Super Sampling є першим застосуванням, це графічний апскейлер на базі ШІ, що забезпечує можливість підвищення роздільної здатності до 2x при 4 мс на кадр.
  • Розробники можуть почати працювати вже зараз, використовуючи перший у галузі відкритий розробницький комплект для нейронної графіки з плагіном для Unreal Engine, емуляторами та відкритими моделями на GitHub і Hugging Face.

Штучний інтелект на пристроях змінює характер роботи у всіх сферах – від мобільних ігор до інструментів для продуктивності та розумних камер. Це підвищує попит на вражаючу графіку, високу частоту кадрів та інтелектуальні функції, не виснажуючи при цьому акумулятор та не створюючи додаткових труднощів. Сьогодні на SIGGRAPH було оголошено про нейронні технології Arm, які вперше поєднують спеціалізовані нейронні прискорювачі з графічними процесорами Arm з 2026 року. Це підвищує продуктивність графічних процесорів, зменшуючи навантаження на GPU до 50% для найбільш ресурсомісткого мобільного контенту, починаючи з мобільних ігор. І це тільки початок – доступність цієї нової технології закладає основу для подальших інновацій у галузі ШІ на пристроях.

Разом з цією технологією ми представляємо перший у світі публічно доступний набір для розробки нейронної графіки, який розроблений для інтеграції графіки на базі ШІ в існуючі робочі процеси, щоб розробники могли почати будувати вже сьогодні, на рік раніше за доступність апаратного забезпечення. Уся нейронна технологія Arm буде абсолютно відкритою – це означає, що архітектура моделей, ваги та інструменти, необхідні для перенавчання моделей, будуть доступні. Серед партнерів, які підтримують даний розробницький комплект, можна відзначити Enduring Games, Epic Games (Unreal Engine), NetEase Games, Sumo Digital, Tencent Games та Traverse Research.

Це знаменує собою прихід нейронної графіки на рівні десктопу на мобільні пристрої, що є важливою віхою для розробників ігор на передовій переходу до ШІ на пристроях. Але нейронні технології Arm – це не тільки ігри; вони вплинуть і на такі застосунки, як нейронні задачі камер, надаючи розробникам можливості оживити графіку на пристроях у масштабах, спрощуючи використання технологій від апскейлингу до трасування променів.

Співпраця з розробниками: Відкритий розробницький комплект для нейронних технологій

Розробники можуть розпочати роботу з набором для розробки нейронної графіки вже сьогодні, отримуючи перевагу у впровадженні графіки на базі ШІ ще до виходу апаратного забезпечення. Цей комплект, створений з урахуванням мобільних ігор, включає все необхідне для інтеграції та налаштування візуалізації з використанням ШІ, у тому числі:

  • Плагін для Unreal Engine
  • Емуляція Vulkan на ПК
  • Оновлені профілювальні інструменти
  • Повністю відкриті моделі доступні через GitHub і Hugging Face
  • Розширення ML для Vulkan

Відкриті розширення ML для Vulkan дозволяють розробникам впроваджувати ШІ безпосередньо в знайомі графічні робочі потоки. У той час як традиційний Vulkan підтримує графічні та обчислювальні потоки, розширення Arm вводять третій: Графічний потік, спеціально розроблений для інференції нейронних мереж. Це значно полегшує інкорпорацію ШІ в мобільну графіку як рідної частини графічного робочого процесу. Більше інформації можна знайти тут.

Нейронна графіка в дії: Neural Super Sampling

Використовуючи всі компоненти розробницького комплекту, Arm Neural Super Sampling (NSS) виступає як наш рушій для апскейлингу графіки на базі ШІ. Він базується на основі Arm Accuracy Super Resolution (Arm ASR), яка вже використовується студіями, що працюють над іграми, такими як Fortnite та Infinity Nikki.

NSS забезпечує можливість підвищення роздільної здатності з 540p до 1080p при вартості 4 мс на кадр, зберігаючи якості близький до рідного. Розробники можуть зекономити до 50% навантаження на GPU в порівнянні з рендерингом повного кадру за допомогою традиційних методів. Зекономлені ресурси можна використовувати для зниження загального споживання енергії гри, підвищення частоти кадрів або покращення якості зображень. Завдяки NSS розробники можуть зберігати деталі поверхні, освітлення та чіткість руху, що дозволяє їм знайти баланс між візуальною якістю та енергоефективністю відповідно до потреб їх гри.

Перегляньте цей технічний блог, щоб побачити NSS у дії та дізнатися, як отримати доступ до набору розробки нейронної графіки та інших ресурсів.

Більше, ніж просто апскейлинг: нові нейронні графіки попереду

У 2026 році ми розширимо наш графік застосування нейронних технологій з Neural Frame Rate Upscaling, що використовує ШІ для подвоєння частоти кадрів без подвоєння навантаження на рендеринг, та Neural Super Sampling і Denoising, що застосовує ШІ для можливості реального трасування променів на мобільних пристроях з меншою кількістю променів на піксель. Обидва рішення будуть доступні раніше за апаратне забезпечення.

З цими новими розробками ми відкриваємо нейронну графіку, яка є відкритою, доступною та оптимізованою для реальних умов. Надаючи розробникам єдину відкриту платформу, ми спрощуємо впровадження ШІ у всі без винятку мобільні досвіди на базі Arm.

Цитати партнерів:

Enduring Games та Arm мають спільне бачення надання розробникам більше контролю, продуктивності та якості контенту, незалежно від пристрою. Набір для розробки нейронної графіки Arm створює платформу, спеціально розроблену для майбутнього мобільної розробки ігор, надаючи розробникам захоплюючі нові можливості для дослідження рішень із підвищенням якості на базі ШІ та створенням більш глибоких, захоплюючих досвідів для гравців.” Адам Крайтон, засновник і генеральний директор Enduring Games

“Одна з наших місій у NetEase Games – це принести графіку класу консолей на кожен мобільний пристрій. Ми бачимо цю ініціативу та напрямок розробки як динамічний крок вперед і з нетерпінням чекаємо на співпрацю з Arm для оптимізації Набору для розробки нейронної графіки, використовуючи видатну продуктивність нашого мобільного двигуна на реальних пристроях.” Ювен Ву, старший експерт з розвитку двигунів, NetEase Games

“Sumo Digital вірить, що нейронна графіка та апскейлинг на базі ШІ революціонізують мобільні ігри – надаючи графіку якості консолей і глибокі враження без виснаження акумулятора. Нейронні технології відкривають нову еру, де вражаюча графіка поєднується з портативністю, і ми раді працювати з Arm, щоб дослідити, що майбутнє підготувало для креативних і технічних інновацій в мобільних іграх.” Скотт Кіркленд, директор з технологій, Sumo Digital

“Команда Engine Technology в Tencent Games тісно співпрацює з Arm над Набором для розробки нейронної графіки, разом вивчаючи та просуваючи можливості надання рендерингових ефектів рівня консолі на мобільних пристроях. Ми з нетерпінням чекаємо на продовження нашої співпраці з Arm, адже відіграємо ключову роль у розвитку та поширенні цього інструменту, сприяючи розробці нових поколінь мобільних ігор.” Tencent Games

“У Traverse Research ми завжди досліджуємо межі комп’ютерної графіки і пишаємося співпрацею з Arm для втілення їхньої концепції нейронного рендерингу в реальність.” Яспер Беккерс, генеральний директор Traverse Research