
Amazon запускає доставку продуктів харчування з коротким терміном придатності в 1 000 міст США в той же день
Amazon почала надавати можливість покупцям в 1000 містах США замовляти скоропсувні продукти через свою службу доставки в той же день. Це рішення продиктоване наміром компанії посилити конкурентоспроможність з такими гравцями, як Instacart та Walmart+ у сегменті швидкої комерції. Amazon планує розширити цю опцію до понад 2300 міст до кінця року.
Клієнти тепер можуть замовляти свіжі продукти, такі як овочі, молочні вироби, м’ясо, морепродукти, випічка та багато іншого, поряд із повсякденними товарами, електронікою та іншими предметами, доступними для доставки в той же день.
Представники Amazon запевняють, що їх “спеціалізована мережа з контролем температури” забезпечить цілісність скоропсувних продуктів при доставці, а замовлення проходитимуть шестиетапну перевірку якості перед виїздом на доставку. Крім того, продукти, що потребують особливих умов зберігання, доставляються в ізольованих сумках.
Доставка в той же день є безкоштовною для замовлень вартістю понад 25 доларів для підписників Prime. Якщо замовлення не відповідає мінімальній сумі, підписники можуть скористатися доставкою того ж дня за плату в 2.99 доларів. Для клієнтів без підписки Prime ця послуга коштує 12.99 доларів незалежно від розміру замовлення.
“Коли Amazon почала додавати скоропсувні продукти, такі як банани, молоко, яйця та хліб, до своєї служби доставки в той же день у таких містах, як Фінікс, Орландо та Канзас-Сіті, клієнти оцінили зручність”, – зазначила компанія в прес-релізі. “Сьогодні полуниця, яблука Honeycrisp, лайми та авокадо входять до числа 10 найпопулярніших товарів у кошиках доставки в той же день”.
Цей крок відбувається в той час, коли Amazon намагається залучити більше покупців до своїх фізичних магазинів.