
Онлайн-шопінг сповнений наслідувачів
Сьогодні в мережі можна знайти безліч схожого контенту. Від повторюваних матеріалів у соцмережах до однотипних веб-сайтів, те, що колись було вікном у нові світи і досвіди, починає здаватися нудним — ніби все це вже бачили раніше. І навіть продукція, яка нам пропонується — одяг, декор для дому, гаджети та інше — виглядає надзвичайно подібною одна до одної.
На цьому тижні в програмі «Vergecast» запрошена ведуча Мія Сато розмовляє з пионеркою фітнесу на YouTube, Кассі Хо (відомою як Blogilates), про добре злагоджену систему економіки підробок. Кассі ділиться своїм досвідом створення власної лінії спортивного одягу, яка невдовзі підлягає численним копіям, і розповідає, як вона намагається цьому протистояти.
Далі Мія пропонує аудіо щоденник з візиту до Fabscrap, підприємства з переробки текстилю в Нью-Йорку, яке намагається врятувати тканини та інші матеріали від потрапляння на смітники. Мода є витратною індустрією, не менш ніж технології — на щастя, є люди, як співробітники та волонтери Fabscrap, які працюють над вирішенням цієї проблеми.
На завершення, співробітниця «Verge» Вікторія Сонг приходить, щоб допомогти відповісти на питання гарячої лінії про те, як зробити високотехнологічний гардероб з фільму «Clueless» реальністю. Якщо у вас є питання до нас, телефонуйте за номером 866-VERGE11 або пишіть на адресу [emailprotected].
Щоб дізнатися більше про теми, які ми обговорюємо сьогодні, почніть тут: