Allianz Life повідомляє, що “більшість” особистих даних клієнтів було викрадено під час кібератаки
1 min read

Allianz Life повідомляє, що “більшість” особистих даних клієнтів було викрадено під час кібератаки

Інвестиційний додаток Grifin, який спрощує процес інвестування шляхом автоматичного придбання акцій брендів, у яких користувачі регулярно купують, повідомив про залучення $11 мільйонів у фінансуванні серії А. Таким чином, загальна сума залучених коштів досягла приблизно $22 мільйонів.

Разом із цим оголошенням Grifin також повідомив, що кількість зареєстрованих користувачів перевищила 500 тисяч, що свідчить про популярність його підходу до інвестування. Компанія також заявляє про близько 1 мільйон завантажень додатка та 100 тисяч активних користувачів щомісяця. Оцінка компанії не була оприлюднена.

Залучене фінансування стане основою для розвитку команд програмістів і дизайнерів UX, а також для вдосконалення продукту. Серед запланованих нововведень — чат-бот з використанням штучного інтелекту, над яким працює Grifin, а також сімейні плани для батьків, які хочуть ознайомити своїх дітей з інвестуванням.

Grifin був заснований у 2017 році Аароном Фругом, Бо Старром та Робін Фруг. Мета компанії — спростити інвестування для тих, хто вважає його складним. Спочатку заснований на концепції «Акції, де ви купуєте», у 2024 році компанія перейшла на адаптивну модель інвестування, яка автоматично інвестує по $1 з транзакцій користувачів у акції, пов’язані з їхніми покупками. Наприклад, коли користувач робить покупки в Walmart, $1 інвестується в акції Walmart. Користувачі також можуть самостійно налаштовувати свої інвестиційні суми. Ця модель виявилася успішною, адже внутрішні дані Grifin показують, що витрати на Walmart збільшилися на 234% через шість місяців після купівлі акцій цієї компанії.

Ще один спосіб, яким Grifin спрощує інвестування, — це надання освітніх матеріалів, які пропонують користувачам щоденні знання про фінансову грамотність. Компанія планує розширити свої освітні пропозиції та розробити чат-бота, який зможе коротко викладати статті на платформі та надавати швидкі відповіді на запитання користувачів. Чат-бот також надасть інформацію про особисті рахунки, відповідаючи на запитання, такі як «Коли я зробив це інвестування?» або «Коли я отримав дивіденди?»

Час запуску нового інструменту поки що невідомий, оскільки Grifin прагне впевнитись, що чат-бот зможе надавати точні відповіді перед його виходом на ринок.

«Штучний інтелект може бути чудовим інструментом, але іноді він може і не давати правильні відповіді», — заявив Аарон Фруг, генеральний директор Grifin. «Тож ми просто переконуємось, що все буде готово перед запуском такого продукту».

Освітні матеріали особливо важливі через склад структури користувачів Grifin. Багато з них — жінки віком від 40 до 60 років, група, яка традиційно менше впевнена у своїх знаннях про інвестування. Є також молодші жінки у віці від 18 до 24 років, що може пояснити, чому Grifin розглядає можливість додавання інструментів для бюджету, які нададуть користувачам інформацію про їхні витрати.

Однією з найбільш запитуваних функцій є сімейні плани, які дозволять користувачам ділитися своїми рахунками Grifin з членами родини та ознайомлювати молодших користувачів з інвестуванням. Багато молодих людей вагаються інвестувати в фондовий ринок. Хоча ринок покращився в останні місяці, ризики залишаються.

«Однією з цікавих ідей нашої сімейної програми є можливість [допомоги] батьків або дідів у фінансуванні рахунків для дітей чи онуків, щоб зменшити фінансовий тягар», — додав Аарон Фруг.

Розгляд фінансування очолював Nava Ventures за участю Alloy Labs, Draper Associates, Gaingels, Nevcaut Ventures та TTV Capital. Окрім фінансування, Фреді Мартінетті, партнер компанії Nava Ventures, приєднався до ради директорів Grifin.