Платформа CashPro від BofA Використовує ШІ для Оперативного Управління Казначействами
1 min read

Платформа CashPro від BofA Використовує ШІ для Оперативного Управління Казначействами

Платформа CashPro банку США проходить етап трансформації, що базується на штучному інтелекті (ШІ), даних в режимі реального часу та цифрових можливостях.

Це дозволило CashPro залучити понад 40 000 корпоративних і комерційних клієнтів по всьому світу. Глобальна платформа управління казначейством нині підтримує все: від мобільних біометричних входів до самостійного прогнозування за допомогою машинного навчання. «Клієнти прагнуть до більшої продуктивності та ефективності від інструментів, які допомагають їм управляти грошовими коштами, платежами та оборотними коштами», – зазначив Том Дуркін, глобальний керівник продукту CashPro у Global Payments Solutions в Bank of America. За його словами, грошовий потік, яким управляють корпоративні клієнти BofA, містить безліч даних для всіх різних систем, що працюють через банк. На глобальному рівні, зазначив Дуркін, обмін інформацією в рамках торгівлі, ланцюгів постачання та валютних операцій надає унікальне уявлення про операції казначейства компанії.

Дуркін додав, що CashPro тепер пропонує «прогнозні, більш персоналізовані рекомендації для клієнтів, що допомагають ухвалювати правильні рішення в казначействі [через захищену платформу]», наводячи в приклад CashPro Forecasting, CashPro Chat і QR Sign-In.

Внутрішня інфраструктура

Bank of America інтегрував штучний інтелект не лише в клієнтські продукти, а й в свою внутрішню технологічну систему.

«Ми використовуємо ШІ для допомоги в розробці програмного забезпечення», – сказав Ендрю Ма́кКіббен, керівник міжнародних технологій та головний інформаційний директор у Global Corporate and Investment Banking в Bank of America. «Це підвищує продуктивність програмістів — допомагає їм писати код, створювати тестові випадки [та] скорочувати час виходу на ринок. Це також підвищує якість».

Ма́кКіббен підкреслив, що інновації у банку є децентралізованими за своєю природою. «Ми вважаємо, що всі співробітники можуть бути новаторами або мислити наперед, незалежно від їхньої ролі», – сказав він. «Ми це показуємо і святкуємо».

Цей підхід вже приніс більш ніж 7800 патентів від майже 8000 співробітників, з 1400 із них в галузі штучного інтелекту та машинного навчання.

У сфері генеративного ШІ зусилля банку включають класифікацію контенту, узагальнення та генерацію, що дозволяє Bank of America ефективніше підтримувати клієнтів.

«Ви можете запитати всі наші дослідницькі звіти в бібліотеці та згенерувати контент, який може бути корисним [для когось всередині, або в обговореннях з] клієнтом», – сказав Ма́кКіббен.

Ефективність прогнозування

З точки зору казначейства, Дуркін наводить CashPro Forecasting як один з найбільш очевидних прикладів ефективності, підкріпленої ШІ. Він вчиться на базі історичних грошових потоків клієнта, автоматично обираючи найбільш точний баланс для кожного рахунку та використовуючи його для прогнозування майбутніх грошових позицій. В кінці кожного дня моделі перенавчаються на основі нових грошових потоків, що дозволяє безперервно вивчати і адаптуватися до змін сезонності та інших оперативних впливів, специфічних для кожної компанії.

«Нічого не є більш важливим для казначея, ніж збереження та розуміння де їхні гроші», – сказав Дуркін, додавши, що люди традиційно використовували електронні таблиці для прогнозування, і це могло займати до тижня. До моменту, коли прогноз буде готовий, дані вже встигнуть застаріти. Однак з CashPro Forecasting моделювання виконується за лічені хвилини.

CashPro Forecasting також підтримує моделювання на основі сценаріїв. «Якщо я створюю певні моделі та події, як буде працювати сценарій моделі? Як це буде впливати в рамках цього підрозділу — якщо у мене є дочірня компанія, що працює в ЄС, на відміну від дочірньої компанії, яка працює в Бразилії?» – додав Дуркін. Клієнти можуть розробляти прогнози на термін до року вперед.

Крім прогнозування, клієнти все частіше використовують функції самостійного обслуговування, такі як листи для підтвердження рахунку, щоб підтвердити інформацію про рахунок для бенефіціара. Bank of America заявив, що прийом таких запитів зріс на 21% у першому кварталі 2025 року в порівнянні з четвертим кварталом 2024 року.

Дуркін повідомив, що їхнім клієнтам більше не потрібно дзвонити в сервісний центр — вони можуть самостійно генерувати ці листи. Клієнти тепер просять банк пропонувати цю функцію й за межами США.

CashPro Chat — ще один інструмент штучного інтелекту, створений на тій же платформі, що і Еріка, віртуальний асистент для споживачів банку. CashPro Chat допомагає казнецям та іншим фінансовим спеціалістам швидко переглядати транзакції, шукати інформацію про свої рахунки та орієнтуватися в можливостях CashPro. За словами Дуркіна, 40% запитів обробляються самостійно через цей інструмент.

Еволюція CashPro App є ще однією ключовою частиною стратегії банку. «Додаток спочатку дійсно почався як … транзакційний інструмент», – зазначив Дуркін. «Але ми бачимо більше можливостей для того, щоб [це] став персоналізованим інструментом [коли] ви розповідаєте йому, що вам подобається, що не подобається, і на що хочете орієнтуватися». Одним із ключових показників популярності додатку є те, як широко його використовують для затвердження платежів. Минулого року обсяг затверджених платежів перевищив 1 трильйон доларів. Банк вважає, що ця цифра підкреслює довіру казначеських працівників до цього додатку для проведення стратегічних бізнес-рішень.

Надія на врятування

Дейлон Бейлі, менеджер з операцій казначейства в Highgate Hotels, зазначив, що CashPro App став «нашою рятівною благодаттю». Основні адміністратори, як я, часто використовують CashPro App для ухвалення рішень, тому приємно мати під рукою цю інформацію, яка потрібна саме в цей момент — чи потрібно мені затвердити зміну користувача, затвердити переказ або переглянути позитивну оплату. Це дуже інтуїтивно. Це як мати веб-платформу в кишені».

Ма́кКіббен підкреслив безпеку як ключову тенденцію. Банк додав додаткові рівні безпеки для захисту, включаючи більш сувру аутентифікацію через QR-вхід і push-сповіщення перед входом. Сповіщення з кодом було додано в травні, а прийом QR-входу стрімко зростає, збільшившись на 60% з 2023 по 2024 рік.

CashPro Insights — ще одна можливість, що забезпечує цінність, допомагаючи корпоративним клієнтам ухвалювати більш обґрунтовані рішення в казначействі, аналізуючи їхні транзакційні дані. Він пропонує персоналізовані рекомендації, такі як заохочення переходу від паперових чеків до цифрових платежів та підкреслення можливостей покращення безпеки рахунків. CashPro Insights покликаний «підвищувати ефективність» і допомагати клієнтам краще розуміти «що їм слід робити, а не лише те, що вони роблять зараз», – підсумував Дуркін.

Анжела Браун, помічник казначея компанії Continental, зауважила, що «кількість даних, до яких ми тепер можемо отримати доступ за допомогою CashPro Insights, вражає. Раніше ми створювали ці показники всередині, і це займало багато часу та зусиль, щоб отримати такі ж цінні дані. Тепер вони завжди під рукою».

Клієнти реагують на покращення. «Деякі клієнти кажуть: “CashPro знає більше про мій бізнес, ніж деякі з моєї команди”», – зазначив Дуркін. «Бо він бачить все це».

Щодо агентного ШІ, Ма́кКіббен сказав, що банк свідомо підходить до цього. «Ми зацікавлені в його побудові, але також хочемо переконатися, що маємо належні контролі щодо його використання», – сказав він. «Ми активно оцінюємо це».

CashPro також пропонує гнучкість, що є також ключовим відмітним чинником.

«CashPro може задовольнити клієнтів, де б вони не були, чи то через мобільний додаток, онлайн платформу або API», – зазначив Дуркін. «Деякі клієнти можуть використовувати реальні дані через API CashPro, обирати онлайн-досвід для CashPro Chat і покладатися на мобільний додаток для перегляду та затвердження платежів».

Дивлячись у майбутнє, Дуркін заявив, що відбудеться ще більше автоматизації та інтелекту. «Ми продовжимо розвивати це в тих сферах, де клієнти отримують кращий доступ до інформації та більш ефективну доставку».

Ма́кКіббен зазначив, що загальна тенденція полягає в переході до можливостей казначейства в режимі реального часу. «[Традиційно дані, доступні казначейства, базувались на вже наявній інформації, проте дедалі більше дані стають “реальними”]. Ви хочете, щоб клієнти отримували дійсно цінні уявлення про дані та їх грошові потоки, щоб ухвалювати більш динамічні рішення… Це залишається нашим постійним пріоритетом».

На завершення, Дуркін поділився думками про майбутнє CashPro: «Я вважаю, що він вже досить розумний, але, як і з будь-якою людиною, ви ніколи не закінчуєте навчання».